آپدیت رفع مشکل Reboot ناگهانی لومیا ۷۳۰ – ۸۳۰ و ۱۵۲۰ برای برخی منتشر شد

ویدیو انباکس لومیا 830 و لومیا 930 طلایی Gold

آپدیتی برای گوشی های لومیا ۸۳۰ و لومیا ۷۳۰ و و لومیا ۱۵۲۰ با رام کشور هند منتشر شد که در ان رفع مشکل Reboot ناگهانی را برای این گوشی ها داشته است.

دقیقا یک همچنین آپدیتی برای گوشی لومیا ۹۳۰ منتشر شد که همین رفع مشکل را در پیش داشت. دقت داشته باشید که این اپدیت GDR2 ویندوز فون ۸٫۱ نیست و فقط یک اپدیت کوچک برای رفع مشکل خاموش و روشن شدن بی دلیل یا همان Reboot این گوشی هاست که ظاهرا در اپدیت اخیر این مشل برایشان بوجود آمده بود.

این اپدیت فقط مشکل گوشی برای اینکه اتفاقی خاموش و روشن میشد در ویندوز فون ۸٫۱ را برطرف میکند. با این اپدیت نرم افزار گوشی یعنی ویندوز فون به نسخه ۸٫۱۰٫۱۴۲۳۴٫۳۷۵ و فریمور firmware گوشی به نسخه ۰۲۰۴۰٫۰۰۰۲۱٫۱۵۰۶۳٫۰۲۰۰۴ ارتقا پیدا میکند.

1 نظر
  1. alireza کاربر می گوید

    سلام سایت خوب و جالبی دارین ممنون بابت پوشش کامل ویندوز موبایل. لطفا بالای مطالب تاریخ درج در سایت رو بذارید. چون مطالبی مثل آپدیت و رفع مشکلات گوشی ها و حتی بازی و برنامه ها خیلی شبیه به هم هستند و حداقل باید از روی تاریخ درج مطلب، سریع قابل تمایز باشند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept