یک روز با لومیا ۸۳۰ ویژگی های خوب و بد لومیا ۸۳۰ که با ان روبه رو میشوید

یک روز با لومیا 830 ویژگی های خوب و بد لومیا 830 که با ان روبه رو میشوید

یک روز با لومیا ۸۳۰ چگونه میگذرد؟ نگاهی اجمالی به ویژگی های خوب و بد لومیا ۸۳۰ انداخته که در ادامه به توضیحات آن می پردازیم با ویندوزفون پرو همراه باشید. این آزمایش در ساعت ۱۰:۰۰ صبح انجام شده است با %۱۰۰ شارژ گوشی و از طریق آزمون های بازی ،ضبط ویدئو، گرفتن عکس، دانلود برنامه و … انحام شده است.

ویژگی های خوب لومیا ۸۳۰

پس از استفاده زیاد در روز از گوشی ، با %۱۰۰ شارژ باتری ، تلفن در حال حاضر در (شب)%۳۱ رسیده است که بسیار شگفت انگیز برای یک دستگاه از این کلاس است.

ما گوشی را با استفاده از بازی هایی که به توان بالایی برای اجرا نیاز دارند آزمایش کردیم یکی از این بازی ها Conquest بود (که می توانید از این لیتک دانلود کنید ) و یا بازی Asphalt OverDrive (که می توانید از این لیتک دانلود کنید) و همچنین بازی Asphalt 8 (که می توانید از این لیتک دانلود کنید ) امتحان کردیم.

لومیا ۸۳۰ همه بازی ها را بخوبی اجرا کرد البته گاها پشت گوشی گرم می شد و گاها در گیم پلی بازی تاخیر صورت می پذیرفت اما آنقدر ها نبود که در اجرای بازی تاثیر بگذارد. اما تلفنی با صفحه نمایش ۵ اینچی شاید بزرگ باشد و اینگونه بنظر برسد که دردسرهایی برای خودش دارد ( مثلاگذاشتن آن در جیب در حال نشسته سخت به نظر می رسد) البته این مسئله زیاد مهم نیست چون لومیا ۸۳۰ این گوشی ای نیست که صفحه نمایش ۵ اینچی داد و اکنون دیگر اغلب گوشی های جدید و یا پرچمدار از چنین صفحه نمایشی برخوردارند و این صفحه نمایش میتوان گفت عادیست. 

البته امروز گوشی به صورت تصادفی از ارتفاع ۱٫۵ متری به زمین افتاد  هیچ خشی روی صفحه نمایش و بدنه اش نیوفتاد (گرچه محافظ صفحه نمایش هم نداشت ) .

ویژگی های بد لومیا ۸۳۰

حالا که از ویژگی های خوبه گوشی حرف زدیم نوبت به ویژگی های بدش میرسه . گاهی اوقات تلفن در استفاده های سنگین و گسترده داغ میشد که این یک مسئله برای این گوشی است(البته این موضوع طبیعی شده است)

دومین ویژگی بد گوشی این بود که چیزی که برای ما اتفاق افتاد کورتانا به صورت تصادفی فعال میشد ونه از طریق (هی کورتنا) این مساله آزار دهنده به خصوص در هنگام تماشای  Metro-Tube  (یک اپلیکیشین براب تماشای ویدیو است ) بود .

بررسی ویژگی های خوب و بد لومیا 830 - یک روز با لومیا 830  (3)

عملکرد کلی

میتوانید تمام ویژگی های جانبی این گوشی را در این مطلب ببینید

 عملکرد کلی یک گوشی از این محدوده بسیار “مناسب و معقول” بوده و حتی ( از برخی از تلفن های آندروید نیز بهتر بوده است). بارگذاری سریع تر اپلیکیشین ها و بازی ها بر روی گوشی نسبت به گوشی های دیگر چهار هسته ای از معماری بهتر تراشه S400 Cortex-A7 و جدید تر Adreno 305 GPU بر خوردار است

اگر شما هنوز قبل از خرید و مراجعه به فروشگاه برای خرید لومیا ۸۳۰ منتظر بازخوردها از گوشی هستید من این گوشی را دوست دارم و آن را در کنار لومیا ۹۳۰ قرار می دهم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept