گوشی پرچمدار بعدی ویندوز فون تا انتشار ویندوز ۱۰ برای گوشی نخواهد امد

نسخه جدید پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی هر ماه منتشر میشود و اخبار بیشتر در مورد ویندوز 10

مایکروسافت در کنفرانس WMC اخرین گوشی های جدید خودش یعنی لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL را معرفی کرد. برای انهایی که منتظر گوشی پرچمدار هستند مایکروسافت قبلا گفته بود گوشی پرچمدار بعدی ویندوز فون با ویندوز ۱۰ برای گوشی خواهد امد و اواسط سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد و هیچ تاریخ دقیقی را ذکر نکرده بود. اکنون سخنگوی بازاریابی مایکروسافت Neil Broadley این گفته را مطرح کرد که گوشی پرچمدار بعدی ویندوز فون تا انتشار ویندوز ۱۰ برای گوشی نخواهد امد.

بر اساس گفته Broadley

“ما کاملا متعهد هستیم و تمام تمرکز مان بر روی محصولات جدید پرچمدار است. ما اعتقاد داریم که بهترین زمان برای اینکه محصولات پرچمدار خود را معرفی کنیم زمانیست که اخرین محصولات نرم افزاری خود را منتشر کرده باشیم. تمرکز ما برای پرچمدارمان در زمانی است که ویندوز ۱۰ در دسترس قرار بگیرد.”

خب این جملات خیلی واضح این قضیه را مطرح میکنند که پرچمدار بعدی ویندوز فون یا همان ویندوز زمانی معرفی خواهند شد که ویندوز ۱۰ برای گوشی بصورت عمومی منتشر شده باشد و این برنامه انتشار در تابستان امسال خواهد بود. و این میشود تقریبا زمانی کمی بعد از اواسط سال و برای کسانی که بدنبال اپدیت گوشی خود به گوشی پرچمدار هستند همچون افرادی که لومیا ۹۲۰ و لومیا ۱۰۲۰ دارند این زمان کمی طولانی است. در حال حاضر مایکروسافت ظاهرا در حال کار بر روی گوشی های ارزان قیمت و یا با قیمت هایی میان رده است و میخواهد مستقیم به بالا حرکت کند تا به گوشی های پرچمدار برسد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept