گوشی لومیا ۸۳۰ توسط مایکروسافت معرفی شد، یک گوشی پرچمدار در قیمت متوسط !

گوشی-لومیا-830-توسط-مایکروسافت-معرفی-شد،-یک-گوشی-پرچمدار-در-قیمت-متوسط-!-(2)

امروز مایکروسافت در برلین المان یک کنفرانس به نام IFA 2014 را برگذار کرد که در ان گوشی های جدید ویندوزفونی خود و اخبار جدیدی را منتشر کرد. لومیا ۸۳۰ یک گوشی جدید ویندوزفونی با کیفیت دوربین عالی است که در بازار نام “پرچمدار مقرون به صرفه” را گرفته است. این گوشی جدید بهترین ویژگی های یک لومیا را بهمراه اخرین ها از مایکروسافت داراست.

شما گوشی لومیا ۸۳۰ را با دوربین ۱۰ مگاپیکسلی PureView بهمراه لنزهای Zeiss همراه با شارژر وایرلس و… از جعبه خارج خواهید کرد. این گوشی در این ماه بصورت جهانی منتشر میشود و قیمتی معادل €۳۳۰ ($۴۳۳ USD) را خواهد داشت.

لومیا ۸۳۰ دنبال کننده گوشی لومیا ۸۲۰ است که از ویژگی های ان میتوان به بدنه پلی کربناتی و قاب پشتی باز شونده و… اشاره کرد. مایکروسافت سعی کرده است لومیا ۸۲۰ را ارتقا دهد و یک گوشی با ویژگی های برتر و در حد یک پرچمدار را در یک گوشی متوسط از لحاظ قیمتی جای دهد و از این رو این گوشی مقرون به صرفه خوانده میشود.

گوشی-لومیا-830-توسط-مایکروسافت-معرفی-شد،-یک-گوشی-پرچمدار-در-قیمت-متوسط

علاوه بر ویژگی هایی که این گوشی دارد و در مطالب بعدی در سایت به مشخصات ان میپردازیم، لومیا ۸۳۰ دارای پردازنده باتری سریعتر – رزولوشن بالا – باتری قابل جابه جایی و.. است.

طراحی گوشی لومیا ۸۳۰ شبیه لومیا ۹۳۰ است اما لاغرتر و سبکتر، وزن گوشی دقیقا اندازه لومیا ۸۲۰ است. شما صفحه نمایش عالی را جلوی لومیا ۸۳۰ خواهید دید، یک صفحه نمایش ۵ اینچی با ۷۲۰p و قابلیت slight curve.

بهترین ویژگی این گوشی دوربین عقبی با کیفیت ۱۰ مگاپیکسل است که قابلیت هایی همچون optical image stabilization و ZEISS optics را داراست. صدای عالی نیز با سه میکروفون این گوشی ضبط خواهند شد، تکنولوژی که در گوشی لومیا ۹۳۰ دیده شده است. این گوشی در قاب های نارنجی – سبز – سفید و سیاه موجود است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept