پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۵۱۲ اکنون در دسترس کاربران Insiders دسته Fast قرار گرفت

پیش نمایش ویندوز 10 موبایل نسخه 10512 اکنون در دسترس کاربران Insiders دسته Fast قرار گرفت

آخرین آپدیت برای پیشنمایش ویندوز ۱۰ موبایل (نه نسخه رسمی) اکنون برای کاربران اینسایدر در دسترس است، بعد از یک ماه که نسخه ۱۰۱۶۶ توسط مایکروسافت در دسترس کاربران بود اکنون نسخه ۱۰۵۱۲ در اختیار کاربران است. اکنون کاربرانی که در برنامه Windows Insider عضو شده بودند میتوانند به مسیر تنظیمات> آپدیت دستگاه Settings > Phone Update بروند و آپدیت را دریافت کنند.

Gabriel Aul سرپرست Windows Insider اینگونه میگوید:

“تشکر از شما برای صبرتان برای این یکی، تیم ما واقعا تمرکزمان را بر روی نسخه ویندوز ۱۰ دسکتاپ جمع کرده بودیم. و به کمی آماده سازی برای نسخه جدید موبایل داشته باشیم. من توقع دارم که هم اکنون هر چه جلوتر میرویم نسخه های بیشتری را داشته باشیم. تمرکز عظیم ما اکنون بر روی ویندوز ۱۰ موبایل است تا پیشرفت هایی برای کیفیت هسته این سیستم عامل داشته باشیم.”

Aul همچنین این نکته را برای کاربران گفت که سری به استور ویندوز نیز بزنند چون خیلی از برنامه های سیستمی آپدیت دریافت کرده اند. یکی از برنامه هایی که در استور نیست برنامه Insider Hub است که وی گفت در نسخه های بعدی اضافه خواهد شد.

منبع: مایکروسافت

1 نظر
  1. منصور کاربر می گوید

    سلام بر وینفونی های گل
    من ویندوز ۸.۱دارم به نظرتون آپدیت کنم به وین ده
    یا نه؟
    در ضمن روش آپدیت کردنش فقط اینه که برنامه اینسایدر رو نصب کن یا چطوریه راهنمایی کنید لطفاً؟
    Lumia520

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept