پخش کننده VLC برای ویندوزفون به زودی نخواهد امد!

پخش کننده و پلیر VLC ماه اینده به ویندوزفون می اید

یک خبر بد و یک خبر خوب در مورد پخش کننده VLC داریم. خبر خوب اینکه وی ال سی نسخه ویندوز ۸٫۱ به زودی منتشر خواهد شد. اما خبر بد اینست که این پلیر قوی به این زودی ها که قول داده شده بود برای ویندوزفون منتشر نخواهد شد.

با توجه به حرف هایی که یکی از اعضا تیم ساخت این برنامه Thomas Nigro گفته است نسخه ویندوزفون این برنامه با مشکلاتی مواجه شده است. همین شخص گفته است که: “مشکل ما با ARM compiler است. مایکروسافت این را ندارد. و ما باید ان را خودمان بسازیم. و این یک قضیه فوق حرفه ای است.”

زمانیکه از او درباره اینکه این برنامه در اینده نزدیک برای ویندوزفون منتشر نخواهد شد پرسیدیم جواب داد که: متاسفانه به علت مشکلاتی که بوجود امد انتشار این برنامه بیشتر از ان چیزی که قول داده بودیم طول میکشد و پخش کننده VLC برای ویندوزفون به زودی نخواهد امد. و پیام Nigro این بود که: “software engineer and wants to help, that he contact me.” برنامه نویسانی که میخواهند کمک کنند با او در ارتباط باشند.

منبع: Thomas Nigro on Twitter

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept