ویدیو چگونگی طراحی پس زمینه اصلی ویندوز ۱۰

پوشش خبری زنده کنفرانس ویندوز 10 مایکروسافت یکم بهمن ساعت 8.30

شاید این مطلب زیاد تخصصی برای سایت ما که در مورد ویندوز ۱۰ موبایل است نداشته باشد ولی بهر حال این سیستم عامل نیز زیر مجموعه ای از سیستم عامل ویندوز است و اکنون که همه سیستم عامل ها ویندوز شده اند شاید جالب باشد این مطلب، در ویدیویی که در این مطلب قرار میدهیم نمایش داده شده است که پس زمینه اصلی ویندوز ۱۰ که قرار است روی نسخه نهایی ویندوز ۱۰ قرار بگیرد، چگونه طراحی شده است.

طراح حرفه ای این پس زمینه یا والپیپر اصلی ویندوز ۱۰ به نام Bradley Munkowitz برای این طراحی رویایی و خلاقانه از دود – لیزر – فیلتر های رنگی و کریستال های در حال افتادن و … استفاده کرده است. این طراحی خیلی بیشتر از این است که پشت سیستم کامپیوتر بشینید و یک طراحی کنید. Munkowitz در باره این طراحی گفته است:

“این پروژه همه چیز درباره یک نقطه از چشم انداز بود، و نوعی نگاه به یک لوگو که بصورت معلق قرار گرفته و به ما اجازه میدهد به فضا نیز نگاه کنیم. برای اینکه اینکار را بتوانیم انجام دهیم و طراحی کنیم از تکنیک ها و فنون عجیب و غریبی استفاده کردیم، نوعی نقشه کشی دوربین از لوگو.”

دانلود ویدیو

فقط کمتر از یک ماه مانده تا نسخه نهایی ویندوز ۱۰ عرضه شود و این خیلی جالب است که از پشت صحنه رخداد های آن باخبر شویم و اینکه برای هر قسمت از این سیستم چقدر زحمت کشیده شده است. نظر شما در مورد طراحی فوق العاده این پس زمینه چیست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept