ویدیو انباکس مایکروسافت لومیا ۵۳۵

ویدیو انباکس مایکروسافت لومیا 535

لومیا ۵۳۵ را میتوان اولین عضو از محصولات مایکروسافت لومیا دانست که گوشی پایین رده ای محسوب میشود ولی ویژگی های خوبی دارد و از ان جمله میتوان به دوربین جلو و عقب این گوشی که هر دو ۵ مگاپیکسلی هستند اشاره کرد. اگر میخواهید گوشی ارزان قیمت بخرید و بین این گوشی و لومیا ۴۳۵ شک دارید میتوانید مقایسه ای که در سایت قرار دادیم را مشاهده کنید.

خب با دیدن مشخصات لومیا ۵۳۵ و مقایسه و بررسی تخصصی این گوشی اگر تصمیم به خریدن ان دارید، شاید دوست داشته باشید بدانید که چه وسایلی یا چیزهایی در جعبه خرید ان وجود دارد و بخواهید انها را ببینید. پس بیایید ویدیو انباکس مایکروسافت لومیا ۵۳۵ را با هم ببینیم:

دانلود ویدیو

لومیا ۵۳۵ بهترین گوشی ارزان قیمت مایکروسافت است که اگر مشکل لمس صفحه نمایش ان که برای برخی از کاربران است وجود نداشت این گوشی را بسرعت به پرفروش ترین گوشی ارزان قیمت مایکروسافت تبدیل میکرد. این گوشی در پنج رنگ مختلف سیاه و سفید و نارنجی و سبز و فیروزه ای موجود است.

در جعبه ی این گوشی شما میتوانید خود گوشی لومیا ۵۳۵ سیم شارژر و باتری که جداگانه قرار گرفته را مشاهده کنید و اگر هندزفیری نبود تعجب نکنید چون برای اینکه قیمت تمام شده گوشی هر چه ارزان تر شود هندزفیری در داخل ان قرار نگرفته است. قبل از اینکه بعد از خرید گوشی به خانه برگردید هم سعی کنید همه چیز را امتحان کنید و از سالم بودن انها مطمئن شوید تا دیگر درگیر تعویض و… که ممکن است پیش بیاید نشوید و همان موقع مشکل را به فروشنده بگویید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept