ویدیو اجرا گوشی ویندوز ۱۰ بر روی نمایشگرهای بزرگ با قابلیت Continuum

مایکروسافت در کنفرانس Build 2015 قابلیت را برای ویندوز ۱۰ معرفی کرد بعنوان Continuum و اکنون ویدیویی در این رابطه منتشر شده است که ویژگی های این قابلیت را نمایش میدهد و نشان میدهد که وقتی شما گوشی هوشمند خود با ویندوز ۱۰ را به یک نمایشگر بزرگ تر متصل میکنید چگونه خود را با ان هماهنگ میکند و چگونه اجرا میشود. ویدیو اجرا گوشی ویندوز ۱۰ بر روی نمایشگرهای بزرگ با قابلیت Continuum را در زیر میبینیم:

دانلود ویدیو

در این ویدیو معاون رئیس مسئول سیستم عامل ها جو بلفیوره نشان میدهد که Continuum چگونه در ویندوز ۱۰ برای گوشی کار میکند. برای توضیح بیشتر وقتی شما گوشی خود با سیستم عامل ویندوز ۱۰ را به یک نمایشگر بزرگ متصل میکنید و یک کیبرد و موس را نیز به ان متصل میکنید که میتوانند بلوتوثی نیز باشند، تمام نرم افزار های گوشی بزرگ اجرا میشوند و با صفحه نمایش بزرگ خود را همگام میکنند و همچون زمانی کار میکنند که شما در حال کار با یک کامپیوتر هستید.

مایکروسافت هم اکنون اعلام کرده است که این قابلیت برای مدل گوشی های خاصی خواهد بود و تمام گوشی های لومیا ان را نخواهند داشت. هیچ جزئیاتی از اینکه دقیقا کدام یک از مدل ها این قابلیت را خواهند داشت منتشر نشده است اما چیزی که مسلم است گوشی های پایین رده ویندوزی نمیتوانند این قابلیت را داشته باشند و احتمال قوی بدلیل پردازنده قوی تر و سخت افزار بهتر برای گوشی های پرچمدار و رده بالا لومیا باشد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept