ویدیو اجرا برنامه های اندروید روی ویندوز ۱۰ موبایل !

ویدیو اجرا برنامه های اندروید روی ویندوز 10 موبایل !

حتما از خواندن عنوان مطلب شاخ در اورده اید؟ بیایید کمی بیشتر در موردش بدانیم. اخبار مختلفی از پروژه Astoria مایکروسافت را در سایت قرار دادیم. اگر اشنا نیستید، این پروژه ایست که بوسیله آن مایکروسافت ابزاری را در اختیار برنامه نویسان قرار میدهد تا آسانتر برنامه های خودشان را به ویندوز ۱۰ موبایل پورت کنند و بتوانند خیلی راحتی برنامه اندروید خود را به برنامه ویندوز ۱۰ موبایل تبدیل کنند و در استور قرار دهند.

در آخرین خبرهایی که مایکروسافت گفت، نقشه دارند تا کمترین تغییر را در کدنویسی و ظاهر برنامه دهند تا آن را برای ویندوز فون کد نویسی کنند و در اختیار ویندوزی ها قرار دهند، حال این پروژه بصورت آزمایشی در اختیار برنامه نویسان قرار گرفته و آنها نیز در حال آزمایش هستند. برخی بعضی برنامه ها را به ویندوز ۱۰ موبایل کرده اند و آنها را روی گوشی خود نصب و اجرا کرده اند و میتوانیم یک نمونه از آنها را در زیر ببینیم: (ویدیو اجرا بر روی شبیه ساز ویندوز ۱۰ موبایل است)

دانلود ویدیو

این عنوان شما را گول زد؟ عنوانی که امروزه به اشتباه در تمام وب مینویسند و کاربران را به گمراهی میکشند. این کار در واقع اجرای برنامه های اندروید بر روی ویندوز ۱۰ موبایل نیست. بلکه ابتدا تبدیل برنامه های اندروید با کمترین تغییر به برنامه ی ویندوز ۱۰ موبایل و سپس نصب و اجرای ان بر روی ویندوز ۱۰ موبایل است. چون همان برنامه ها روی ویندوز ۱۰ موبایل است این اسم را روی این قضیه میگذارند و کاربر نیز فکر میکند واقعا اجرا برنامه اندروید بر روی ویندوز است و من باز هم برای تاکید میگویم: خیر، این اجرا برنامه اندروید بر روی ویندوز ۱۰ موبایل نیست.

این برنامه های منتقل شده برخی کاربرد ها را در ویندوز ۱۰ موبایل ندارند و همانطور که قبلا نیز گفته شده برنامه ای که کد نویسی اش به ویندوز ۱۰ موبایل تغییر میکند درصدی از کدها بوسیله ابزار و براحتی تغییر میکنند و برخی کدها را برنامه نویس آن بصورت دستی باید تغییر دهد و این نیز نشانه ای از انتقال برنامه با تغییر کدنویسی از اندروید به ویندوز ۱۰ موبایل است نه اجرای برنامه اندروید بر روی ویندوز ۱۰ موبایل.

این پروژه مایکروسافت میتواند کمک بزرگی به برنامه نویسان اندرویدی بکند تا خیلی راحتتر برنامه هایشان را به ویندوز ۱۰ موبایل منتقل و کد نویسی کنند و البته لازم به ذکر است که این برنامه فقط کدنویسی های پایه و رایج را تغییر میدهد و برنامه نویس برای کامل شدن برنامه اش برای ویندوز ۱۰ موبایل باید آن را خودش نیز ویرایش و کامل کند.

2 نظرات
  1. mohammad کاربر می گوید

    ویدیو حذف شده

  2. سپهر کاربر می گوید

    سلام ویدیو چرا حدف شده ؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept