همه چیز در مورد ویندوز ۱۰ برای گوشی که نیاز دارید

کاشی شفاف transparent به ویندوز 10 برای گوشی خواهد امد

ویندوز ۱۰ برای گوشی یکی از مسائل روز برای مایکروسافت و همچنین تمام کاربران ویندوز فونی است. سیستم عامل جدیدی از سری ویندوز فون که با نام جدید ویندوز ۱۰ میخواهد منتشر شود و ویژگی های خوبی دارد.

هنوز ویژگی های کامل این سیستم عامل منتشر نشده است و چون نسخه نهایی ان هنوز منتشر نشده قطعا نمیتوان گفت چقدر تغییر کرده است. اما چیزی که مشخص است مایکروسافت در این نسخه از سیستم عامل خود خواسته تا تمام قسمت های مختلف مایکروسافت را یکپارچه کند و ویندوز فون – ویندوز و حتی ویندوز برای تبلت ها را تا جایی که ممکن است یکی کند و همه چیز در انها یکی باشد.

عکس های بیشتری از ویندوز 10 برای گوشی منتشر شد

در این سیستم عامل بیشتر از اینکه تغییرات ظاهری و شاخص که اسم و رسم دارند را ببینید میتوانید تغییراتی را ببینید که پایه ای هستند و باعث میشوند این سیستم عامل برای گوشی از پایه قوی باشد. گالری عکس جدید، فایل منیجر جدید، افیس و حتی برنامه ایمیل جدید و زیبا و مرورگر کاملا مدرن و جدید ویندوز که اکنون بر روی ویندوز فون و ویندوز دسکتاپ یکی شده اند میتوانند ویندوز فون را مثل یک کوه کنند که بجای اینکه مثل سیستم عامل اندروید! درونش خالی باشد و فقط تفاله های مذاب را تا اخرین جانش بیرون کند!، پر قدرت هر بار در هر نسخه قوی تر و کوهی استوار میشود به ترتیبی که با یکپارچه شدن با ویندوز میتوان ان را بسیار بسیار قوی تر از گذشته دید.

حال اخبار و اطلاعات گوناگونی از ویندوز ۱۰ برای گوشی منتشر میشوند و مشخصه های گوناگونی از ان منتشر میشوند. اکنون هم که نسخه پیش نمایش امده و هر روز ویژگی های جدید و تصمیمات جالب مایکروسافت را میبینیم. اگر میخواهید تمام اخبار مربوط به ویندوز ۱۰ برای گوشی را یک جا ببینید و همه را بخوانید یا حتی در اینده اگر خبری در این باره منتشر شد را از دست ندهید میتوانید بخش مخصوص ویندوز ۱۰ برای گوشی سایت ویندوز ارنا را دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept