بنظر میرسد نبود نام نوکیا صدمه ای به محصولات لومیا نمیزند

بنظر میرسد نبود نام نوکیا صدمه ای به محصولات لومیا نمیزند

یکی از نگرانی های ما اینست که نبود نام نوکیا صدمه ای به محصولات لومیا صدمه ای بزند و فروش ان را کم کند با توجه به اینکه کاربرانی با نبود نام نوکیا از خرید این محصول پشیمان میشوند.

اما ظاهرا به نظر میرسد که برداشتن نام نوکیا از محصولات لومیا هیچ ضرری به این محصول نزده و نام لومیا به اندازه کافی قوی است تا خودش را حفظ کند.

اگر ما به جستجوی گوگل نگاهی بیاندازیم میبینیم که کاربران با نام لومیا ۵۳۵ راضی هستند و ان را بیشتر جستجو کرده اند و جستجو برای نوکیا لومیا ۵۳۵ به مراتب کمتر است.

و نکته جالب دیگری که ممکن است توجه شما را جلب کند اینست که جستجوی کلمه مایکروسافت لومیا ۵۳۵ بیشتر از جستجوی نوکیا لومیا ۵۳۵ بوده و موفق تر عمل کرده است.

شنیده شده که لومیا ۵۳۵ در هند فروش موفقی را داشته است جاییکه نوکیا نام خیلی قوی و معتبری است. ظاهرا بنظر میرسد که مایکروسافت بدرستی توانسته تا هدفش را پیاده کند و حفظ نوکیا از محصولات بعد از اینکه این شرکت را خریداری کرد به خوبی مدیریت کرده است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept