Joe Belfiore مشکلات اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ را مورد بررسی قرار داد

جزئیات اپدیت اول ویندوزفون 8.1 GDR1 - انتشار در هفته بعد برای ویندوزفون نسخه پیشنمایش

اگر شما با اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ مشکلی داشته اید و یا با اروری مواجه شده اید، عصبانی نشوید چون مایکروسافت در حال برطرف کردن این مشکلات است و از انها خبر دارد. جو بلفور سرپرست ویندوزفون در طی مجموعه ای از توییت ها که در اکانت توییتر خود منتشر کرد گفت که در حال بررسی مشکلات اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ هستیم و امیدواریم این مشکلات در زمان خیلی کوتاه برطرف شوند.

در توییت های مختلف و پیام هایی که برای جو بلفور ارسال شده بود گفته بودند که با اپدیت نسخه جدید ویندوزفون ۸٫۱ نسخه دولوپر مشکل داشته اند و نتوانستند ان را دانلود کنند و “جو” در جواب انها گفت که دلیل اغلب این مشکلات حافظه کم گوشی شما میتواند باشد. شرکت اعلام کرد که فقط تعداد کمی از ارور ها و مشکلات واقعی هستند که در حال بررسی و برطرف کردن انها هستیم. در ادامه برخی از توییت های جو بلفور را مشاهده میکنیم:

“Folks seeing error 8018830f on update- we’re looking into it, thx for letting us know”

برخی کاربران با ارور ۸۰۱۸۸۳۰f در اپدیت مواجه شده اند. ما بدنبال ان هستیم. ممنون از اینکه ما را با خبر کردید.

“Its a very small %, so the rest of you keep going!”

درصد بسیار کمی مشکل دارند، بقیه با خیال راحت به اپدیت کردن گوشی خود بپردازند.

“PS – if you hit the update error, it’s unlikely that retrying will work. We think it’s related to low system storage. Give us some time..”

اگر شما با اروری حین دانلود اپدیت مواجه شدید و متاسفانه نتوانستید ان را ادامه دهید. ما فکر میکنیم این بدلیل حافظه کم گوشی شماست. کمی وقت به ما بدهید.

همچنین در اپدیت اخر نسخه دولوپر برخی اپدیت های فریموری نیز اضافه شده اند همانطور که میبینیم برخی از گوشی های اچ تی سی ان را نمیتوانند دریافت کنند و قبل از دریافت اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ باید یک اپدیت فریموری و درایوری از شرکت سازنده خود دریافت کنند.

منبع: توییتر ۱ ، ۲ ، ۳

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept