مایکروسافت پشتیبانی از Rooms را از ماه مارس برداشته خواهد شد

مایکروسافت پشتیبانی از Rooms را از ماه مارس برداشته خواهد شد

مایکروسافت این خبر را منتشر کرد که پشتیبانی از Rooms را از ماه مارس برداشته خواهد شد. در ایمیلی که به کاربران ویندوز فونی فرستاده بود این خبر را داد که کاربران همچنان میتوانند از اتاق ها یا Room هایی که قبلا ساخته بودند استفاده کنند ولی نمیتوانند اتاق جدیدی را بسازند.

وقتی از ویندوز فون ۸ به ۸٫۱ مهاجرت کنید برخی چیز ها عوض میشوند و فایل هایی که به اشتراک میگذارید باقی میماندند در ویندوز ۱۰ برای موبایل کمی تغییر میکند. مایکروسافت میگوید:

” ما در حال کار بر روی راه هایی هستیم تا در ویندوز ۱۰ بتوانید با افرادی که بیشتر رابطه دارید راحتتر ارتباط داشته باشید. وقتی به پیشنمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی مهاجرت کنید دیگر به قابلیت rooms دسترسی نخواهید داشت. شما میتوانید به عکس ها و یا متونی که میفرستادید و در کل فایل ها دسترسی داشته باشید ولی نمیتوانید تاریخچه چت خود را ببینید و یا اینکه پیام جدیدی بفرستید.”

مایکروسافت دقیق نگفته که این اتفاق در چه زمانی از ماه مارس اتفاق خواهد افتاد ولی خب اگر شما از این قابلیت استفاده میکردید اکنون وقت انست که فایل هایی که لازم داشتید را بردارید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept