مایکروسافت پتنت جدیدی برای لمس سه بعدی ثبت کرد

مایکروسافت پتنت جدیدی برای لمس سه بعدی ثبت کرد

مایکروسافت تصمیم دارد تا سیستم لمس سه بعدی را به گوشی های خود بیاورد و در این رابطه پتنت یا همان اختراع جدیدی را ثبت کرد. شروع این تکنولوژی از قبل بوده است و قرار بوده که سیستم لمس سه بعدی بر روی گوشی به نام McLaren باشد که ساخت آن گوشی متوقف شد.

طی شایعات مایکروسافت هنوز بدنبال این است که لمس سه بعدی را بر روی محصولات خود وارد کند. قابلیتی که در آن نیازی نیست حتما گوشی را لمس کنید و گوشی حرکت دست شما بالای صفحه نمایش را تشخیص میدهد.

مایکروسافت پتنت جدیدی برای لمس سه بعدی ثبت کرد (2)

این اختراع به خودی خود نکته بزرگی را بازگو نمیکند و در واقع میتوان ان را تایید کوچکی از این دانست که مایکروسافت در حال کار بر روی این پروژه است و احتمال قوی ان را به ویندوز ۱۰ هم بیاورد، تکنولوژی که در سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرد. مایکروسافت قطعا بعد از معرفی ویندوز ۱۰ موبایل یک پرچمدار خواهد داد و گوشی های دیگری را نیز خواهیم داشت که امسال یا اوایل سال بعد معرفی میشوندو میتوان امیدوار بود که این قابلیت لمسسه بعدی را بر روی گوشی ها دید و از آن پشتیبانی کنند.

منبع: USPTO

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept