مایکروسافت نسخه ۱۰۱۳۶ ویندوز ۱۰ موبایل را بدون رفع باگش منتشر میکند

تغییرات در کاشی زنده در نسخه 10070 ویندوز 10 برای گوشی

مایکروسافت تصمیم گرفت تا از کاربران Windows Insider سوالی بپرسد که تیم ویندوز ۱۰ موبایل نسخه جدید ویندوز ۱۰ موبایل را بعنوان نسخه ۱۰۱۳۶ بدون آپگرید مشکل و باگش منتشر کند یا اینکه منتظر بمانند کاربران تا مشکل برطرف شود.

قبلا مایکروسافت مطرح کرده بود که نسخه ۱۰۱۳۶ آماده است ولی یک مشکل یا همان باگ دارد که برای اینکه این باگ را برطرف کند کمی طول میکشد و اکنون ظاهرا این مشکل پابرجا مانده و میخواهد بپرسد که اپدیت را با این مشکل منتشر کند یا خیر؟ مسئول Windows Insider آقای Gabriel Aul در توییتر خود این مطلب را منتشر کرد:

“هی کاربران #WindowsInsiders ما یک معما داریم و به کمک شما برای جوابش احتیاج داریم. نسخه ۱۰۱۳۶ برای موبایل یک نسخه بزرگ محسوب میشود بجز یک مشکل که وجود دارد. ما یک مشکل از نسخه ۱۰۰۸۰ داریم و دو راه وجود دارد: ۱٫ خیلی سریع عمل کنیم و اپدیت را منتشر کنیم، بهرحال ممکن است نیاز دارد که شما به ویندوز فون ۸٫۱ برگردید ۲٫و یا اینکه صبر کنید تا بر روی آن کار کنیم، کار بر روی آن ممکن است تا یک هفته طول بکشد. خیلی مهم است که اپگرید ها ازمایش شوند و بعد منتشر گردند ولی تصور میکنیم که کاربران مشتاق هستند این نسخه را داشته باشند.”

ظاهرا جواب کاربران در برابر این سوال گابریل به نتیجه مثبت رسیده است و او در ادامه در توییتر خود نوشت که:

“از همه ممنون، کاربرانی که نمیخواهند به نسخه قبلی ۸٫۱ بازگردند، اکنون مجبور نیستند و نسخه ۱۰۱۳۶ منتشر خواهد شد.”

Gabriel Aulهمچنین در توییتر دیگری این خبر را داد که این نسخه امروز منتشر نخواهد شد و روند انتشار این اپدیت چیزی حدود ۲۴ ساعت طول خواهد کشید.

منبع: Gabriel Aul در توییتر

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept