مایکروسافت لومیا با پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون ۸۱۰ عرضه خواهد کرد

مایکروسافت لومیا با پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون 810 عرضه خواهد کرد

اسنپ دراگون ۸۱۰ اخرین محصول کوالکوم است که بزرگترین چیپ برای موبایل ها نیز محسوب میشود و در خبری که امروز صبح منتشر شد اگاه شدیم که نقشه ای برای استفاده از این پردازنده بر روی گوشی لومیا اینده خود دارد.

Juha Kokkonen مایکروسافت در نقل قول خبری خبری را منتشر کرد، و این چیپ انتظار میرود که در لومیا پرچمدار اینده مایکروسافت که قرار است در اواخر امسال معرفی شود.

“Juha Kokkonen میگوید: مایکروسافت و کوالکوم در طولانی مدت است که با یکدیگر هستند و این اجازه داده که یک تجارت عالی، رویایی و یک تجربه عالی را بر روی لومیا هایی که ویندوز فون را اجرا میکنند داشته باشند. مدیریت portfolio و مدیر محصولات در مایکروسافت. ما به اینده نگاه میکنیم که در این رابطه در اینده بهترین گوشی های هوشمند لومیا را عرضه کنیم، که با اسنپ دراگون کوالکوم ۸۱۰ قدرت گرفته باشد، تا یک ترکیب بی سابقه را در مورد پردازنده، رسانه قوی، گرافیک با عملکرد بالا و رابطه وایرلس برای کاربران خود داشته باشیم.”

خب اسنپ دراگون ۸۱۰ را بصورت رسمی فقط در دو محصول از جدیدترین محصولات ال جی و شیائومی به نام LG G Flex 2 و Xiaomi Mi Note Pr میتوان دید. اخبار دیگری در این زمینه نیست ولی این قضیه کاملا بصورت رسمی تایید شده است که مایکروسافت لومیا با پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون ۸۱۰ عرضه خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept