مایکروسافت در حال کار برای اوردن کورتانا به iOS و اندروید است

کورتانا Cortana ویندوزفون، همه چیز درباره دستیار صوتی ویندوزفون کورتانا

مایکروسافت در حال کار بر روی این قضیه است که اوردن کورتانا به iOS و اندروید را به واقعیت تبدیل کند و دستیار صوتی شخصی خودش را برای دیگر پلتفرم ها نیز منتشر کند و بصورت یک برنامه مستقل برای بقیه نیز قابل دسترسی باشد.

کورتانا به عنوان یک برنامه مستقل در دسترس خواهد بود، و بر روی دستگاه های تلفن هوشمند و تبلت هایی با سیستم عامل شرکت Apple و گوگل که سیستم عامل های iOS و اندروید دارند را اجرا کند..

هم اکنون مایکروسافت کورتانا را بر روی دستگاه های تلفن خوشمند خود منتشر کرده است و همچنین دستگاه های ویندوز ۱۰ نیز به ان دسترسی دارند. بر طبق منابع مایکروسافت نسخه ای پیشرفته تر از کورتانا که از دیتا های شما استفاده کرده و بسیار هوشمند خواهد بود را نیز خواهدداشت.

این نوع تکنولوژی که میتوانید ایمیل ها را بخواند و انها را بفهمد نقش اصلی در کورتانا را بازی خواهد کرد، که ما در حال حاضر در حال کار بر روی ان هستیم.

این نیز ماموریت دیگری است که رئیس مایکروسافت Satya Nadella بدنبال اهداف خود انجام میدهد تا دستاورد های مایکروسافت را به خارج از اکوسیستم ویندوز نیز منتقل کند. ما همچنین نسخه پیشرفته ای از کورتانا را داریم که با افیس هماهنگ شده است. این کارهای ساتیا نادلا بر این اساس است که کورتانا میتواند باعث شود تا دیگران به سمت سیستم عامل ویندوز جذب شوند.

منبع: Reuters

2 نظرات
  1. محمدامین کاربر می گوید

    به نظرم اصلا ایده خوبی نیست. همه متوجه برتری کورتانا نسبت به سیری و گوگل Now شدن. دیگه برای چی این کار رو انجام میده. با ویدئوهایی که منتظر شده خیلیا به کوتانا علاقه نشون دادن و همین کافیه تا جذب ویندوز بشن. اینکار مثل آفیسی میمونه که برای بقیه پلتفرم ها عرضه کرد و بهتر از ویندوز فون بود.
    امیدوارم محدودیت های خاص رو براش بذاره و نسخه کامل در اختیار لومیا دارها باشه.

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      دقیقا همین جمله اخرت هدف مایکروسافت هست تا به سمت ویندوز بیان
      ولی فعلا باید اول خودشو به بقیه معرفی کنه و این کارا صرفا برای معرفی کردنه
      در ضمن انقدرام ویندوز فون و کورتانا هنوز معروف و ثابت نشدن و جا داره برای خودشو نشون دادن, تو تبلیغات برتره کورتانا ولی تو معیار های جهانی حالا چه دروغ چه راست, سوم شده و بعد از سیری و گوگل Now قرار گرفته

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept