مایکروسافت: از Nokia Asha به Lumia 435 مهاجرت کنید +ویدیو

 

مایکروسافت: از Nokia Asha به Lumia 435 مهاجرت کنید +ویدیو

هنوز هم محصولات نوکیا در سرتاسر جهان در حال به فروش رفتن هستند و البته محصولات مایکروسافت نیز بهمین ترتیب. مایکروسافت فعلا استراتژی محصولات ارزان قیمت را در پیش گرفته است و یکی از درخواست های ان اینست که از Nokia Asha به Lumia 435 مهاجرت کنید.

البته این امر اجباری نیست ولی این صرفا بعنوان پیشنهاد توسط مایکروسافت مطرح شده است. در واقع مایکروسافت میخواهد که کاربرانش از گوشی های ساده به گوشی های هوشمند مهاجرت کنند و در این هدف تا حدی نیز موفق بوده است.

دانلود ویدیو

در ویدیو بالا میتوانید ببینید که یک سایت خارجی چنین کاری را انجام میدهد و یک مقایسه ساده بین گوشی نوکیا Asha 201 و نوکیا لومیا ۴۳۵ انجام میدهد و تفاوت  و سهولت کار با لومیا را نشان میدهد و البته فقط به بنیادین ترین ویژگی ها اشاره خیلی کوتاهی میکند وگرنه ویندوز فون برتری های بسیار بسیار بیشتری نسبت به سری ساده ASHA دارد.

نظر شما چیست؟ مایکروسافت میتواند گوشی های ارزان قیمت خود را در بازار ثابت کند و دیگر کاربرانش از گوشی های هوشمند استفاده کنند؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept