قاب صفحه نمایش نام مایکروسافت را روی گوشی لومیا ویندوزفون نشان میدهد

قاب صفحه نمایش گوشی لومیا نام مایکروسافت را نشان میدهد

این خبر را میتوان بعنوان “احتمالا” دانست. اما چند عکس منتشر شده از قاب عکس گوشی لومیا چیزی فراتر از احتمالا را نشان میدهد. وقتی این عکس منحصر بفرد میشود که نام مایکروسافت را روی گوشی لومیا را بصورت اسپورت در بالای گوشی به جای کلمه نوکیا میبینیم.

این عکس توسط سایت فرانسوی Nowhereelse.fr در چند هفته پیش مشاهده شده اما ظاهرا بدلیل اینکه شواهد کافی نداشته اند ان را در پشت صحنه نگه داشته اند. دیروز سایت Geeks on Gadgets این اطمینان را به انها داد و انها را مطمئن کرد با خبر حذف نام نوکیا از گوشی های لومیا که احتمالا در ماه های اینده منتشر میشوند.

اگر چه عکس ها واضح نیستند و کیفیت خوبی ندارند اما میتوان نام مایکروسافت را با کمی دقت براحتی در بالای قاب مشاهده کرد.

احتمالا ممکن است این یک نمونه ابتدایی از نقشه جدید مایکروسافت باشد برای تغییر نام برند لومیا. همه از جمله فونت – اندازه – و مکان نام مایکروسافت بگونه ای هستند که مایکروسافت بعد از پیاده کردن نقشه خود، چنین کاری را خواهد کرد.

بر اساس قاب اگر بخواهیم بگوییم که این قاب برای کدام گوشی است کار سختی است. محل قرار گیری بلندگوهای جلویی – دوربین جلو و سنسور ها با لومیا ۹۳۰ – لومیا ۸۳۰ و سری لومیا ۷۳x میباشد. اما با توجه به نازکی لبه پایینی قاب که در عکس کامل مشخص است میتوان حدس زد که این گوشی دارای کلیدهای نویگیشن پیمایش ویندوزفونی بصورت مجازی باشد و احتمالی برای سری ۷۳x میرود در حالیکه صفحه نمایش بنظر بزرگتر از ۴٫۷ اینچ بنظر میرسد. در نهایت این تلفنی است که ما قبلا ان را اصلا ندیده ایم.

منبع: Nowhereelse.fr

1 نظر
  1. Ocean کاربر می گوید

    سلام
    به نظر من قاب صفحه نمایش مال یه فبلته، چون خیلی بزرگه، احتمالا نسل جدید فبلت ها تو راهه چون نزدیک به یک سال از معرفی فبلت های قبلی لومیا گذشته.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept