شایعه عرضه لومیا ۹۴۰ با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی

چندوقت نمیشود که مایکروسافت از دو گوشی جدید خود به نام های لومیا ۶۴۰ و لومیا ۵۴۰ رونمایی کرده است یک سال است که مایکروسافت به معرفی گوشی های پایین رده و میان رده خود می پردازد و همچنین مدت زمان زیادی است که از معرفی پرچم دار جدید مایکروسافت یعنی لومیا ۹۳۰ می گذرد! این در حالیست که انتظار می‌رود در کنفرانس معرفی نسخه نهایی ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل پرچم‌دارانی نیز مبتنی بر این سیستم‌عامل با نام لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ XL رونمایی شود.

شایعه عرضه گوشی لومیا 940 با صفحه نمایش 5.2 اینچی

چندی پیش در شایعاتی اعلام شده بود لومیا ۹۴۰ دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی خواهد بود اما منابع نزدیکی از نوکیا درسایت Nokia Power User اعلام کرده است که پرچم داران جدید مایکروسافت به صفحه‌نمایشی ۵ و ۵٫۷ تجهیز شده باشند،که با وضوح فول اچ‌دی برخوردار خواهند بود.

هردو گوشی جدید لومیا مجهز به دوربینی با وضوح ۲۴ یا ۲۵ مگا پیکسلی با بهره‌گیری از فناوری منحصر به فرد PureView که سابقه درخشانی در لنز دوربین دارد در لومیا ۹۴۰ نیز استفاده کنند. همچنین انظار می‌رود که این محصول به دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی نیز مجهز شده باشد.

همچنین بر اساس شنیده ها ممکن است لومیا ۹۴۰ به لمس سه‌بعدی و اسکنر عنبیه چشم و پشتیبانی اختصاصی از قلم به عنوان بخشی از قابلیت‌های خود مجهز خواهد شد، این در حالی است که همه می‌دانیم ویندوز ۱۰ موبایل از پردازنده‌های ۶و ۸ هسته‌ای هم پشتیبانی خواهد کرد. بر این اساس بهره‌گیری این محصول از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰و یا ۸۲۰ در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم دور از ذهن نیز نخواهد بود.

قرار است پرچم داران جدید مایکروسافت در تیرماه همزمان با ارائه نهایی نسخه ویندوز ۱۰ معرفی خواهند شد .هرچند هنوز تصویری رسمی از این محصولات منتشر نشده اما مایکروسافت قرار است در این کنفراس از پرچم دار جدید خود رونمایی کند. در پایان حتما مد نظر داشته باشید که این اخبار هنوز در حد شایعات هستند، فقط شایعات هنوز.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept