برنامه عکاسی Lumia Camera به تمام گوشی های ویندوز ۱۰ خواهد امد

برنامه عکاسی Lumia Camera به تمام گوشی های ویندوز 10 خواهد امد

در مطالب گذشته این خبر را دادیم که مایکروسافت میخواهد برنامه عکاسی Lumia Camera را برای ویندوز ۱۰ جهانی کند و اکنون میتوانیم این قضیه را کاملا رسمی تایید کنیم که برنامه عکاسی Lumia Camera به تمام گوشی های ویندوز ۱۰ خواهد امد.

مایکروسافت نام Lumia Camera را کد اصلی برنامه جدید عکاسی که شامل: سرعت بیشتر باز شدن برنامه و قرار دادن این برنامه بر روی ویندوز ۱۰ است. این بدین معناست که گوشی های HTC و سامسونگ نیز بزودی میتوانند این برنامه را داشته باشند و تمام کنترل ها را بصورت دستی انجام دهند و البته که رابط کاربری جدید برنامه عکاسی لومیا ۵٫۰ را بر روی گوشی خود ببینند.

االبته که این قضیه بدین معناست که تبلت ها و کامپیوتر ها نیز میتوانند از این برنامه استفاده کنند.

دارندگان لومیا عصبانی نشوند. هنوز هم برخی تفاوت های سخت افزاری وجود دارد که برخی محدودیت ها را بوجود می اورد، مثلا فیلمبرداری ۴K و مایکروسافت تصمیم دارد تا برخی ویژگی ها را مخصوص گوشی های لومیا نگه دارد که از ان جمله میتوان به قابلیت Living Images و Rich Capture اشاره کرد. ابن برنامه عکاسی ممکن است بعنوان یک برنامه سیستمی به قسمتی از سیستم عامل اضافه شود ولی در حال حاضر برنامه PureView  لومیاها قدرت بهتری دارد.

در نهایت نیز دیشب که کنفرانس برگذار شد میتوانستید تفاوتی را مشاهده کنید. در برنامه عکاسی وقتی بر روی گوشه و بالا ضربه میزدید وارد عکس هایی که اخیرا گرفته بودید میشد. در ویندوز ۱۰ این قضیه عوض شده است. اکنون این گزینه شما را به عکس هایی که با برنامه های مختلف اخیرا گرفته شده اند مستقیما هدایت میکند. این تغییر کوچک اما هوشمندی است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept