برخی ویژگی های جدید اپدیت دوم ویندوزفون ۸٫۱ و تاریخ عرضه برای دولوپر ها – کورتانا به مجارستان میرود

کورتانا اکنون میتواند ساعت جهانی را برای شما اعلام کند + مبادلات ارزی

بر اساس اخبار مایکروسافت کورتانا را برای کشور مجارستان منتشر میکند. مایکروسافت خیلی واضح میخواهد کورتانا را به تمام جهان منتشر کند و ان را به بازار های دیگر نیز بفرستد، اما این زمان است که تعیین میکند تا این دستیار صوتی ویندوزفون برای کدام مناطق منتشر میشود.

همچون کورتانا در اینجا اخبار دیگری داریم که جزئیاتی از اپدیت دوم ویندوزفون را منتشر کرده است و همچنین تاریخ ان برای سانی که نسخه دولوپر ویندوزفون ۸٫۱ را دارند. البته دقت داشته باشید که اخباری که در این مطلب هستند کاملا غیر رسمی هستند و کاملا تایید نمیشوند.

برخی ویژگی های جدید اپدیت دوم ویندوزفون 8.1 و تاریخ عرضه برای دولوپر ها - کورتانا به مجارستان میرود

برخی ویژگی های جدید اپدیت دوم ویندوزفون ۸٫۱

  • قابلیت ساخت گروهی برنامه ها در لیست برنامه ها
  • دسته بندی گزینه ها در تنظیمات
  • فایل منیجر یک برنامه سیستمی خواهد شد همچون باقی برنامه های سیستمی ویندوزفون
  • برنامه مسیج یا پیامک رسانی تغییر خواهد کرد.
  • راه های ارتباطی جدید از جمله DLNA, WiFi Direct, Bluetooth Profiles اضافه خواهند شد.

اگر چه این لیست کامل نیست و تنها برخی از قابلیت هایی است که اضافه میشوند اما قابلیت های جالب و جذابی است که میتوان منتظر انها ماند.

تاریخ انتشار این اپدیت برای کسانی که از نسخه دولوپر ویندوزفون ۸٫۱ استفاده میکنند در تاریخ October 8, 2014 منتشر شده است. این تاریخ کمی دور بنظر میرسد اما بر اساس برخی اطلاعات از تاریخ های انتشار اپدیت های وینوزفونی، این تاریخ عرضه در اکتبر قابل قبول بنظر میرسد.

بر اساس اخبار بالا که تایید نشدند و از نظر شایعه نیز شایعه ای قوی بنظر میرسند و به احتمال قوی میتوانند حقیقت داشته باشند، بنظر شما اپدیت دوم ویژگی های سورپرایز کننده ای را خواهد داشت؟

منبع: wpworld.pl

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept