با قابلیت People Sense کاربران ویندوز برای گوشی میتوانند همدیگر را بر روی نقشه پیدا کنند

با-قابلیت-People-Sense-کاربران-ویندوز-برای-گوشی-میتوانند-همدیگر-را-بر-روی-نقشه-پیدا-کنند

مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه ازمایشی برنامه ای جدید به عنوان برنامه People Sense است. با قابلیت People Sense کاربران ویندوز برای گوشی میتوانند همدیگر را بر روی نقشه پیدا کنند.

دانلود ویدیو

با این برنامه کاربران میتوانند مکان کنونی خود را با دیگر کاربران ویندوز فون به اشتراک بگذارند و دیگران مکان ان را تشخصی دهند. همچنین میتوانند با او ارتباط برقرار کنند، پیام دهند یا زنگ بزنند، شاید هم این برنامه، رسما برای مایکروسافت نباشد شاید نیز برای مایکروسافت باشد و خود مایکروسافت چنین برنامه ای را منتشر کند.

این برنامه کارهای خارق العاده ای انجام نمیدهد بلکه شما قبلا میتوانستید چنین قابلیت هایی را در برنامه های گوناگون مشاهده کنید ولی اکنون میتوانید همه انها را بصورت کاملا حرفه ای و کاربردی بر روی یک برنامه کامل ببینید.

ویدیویی که از این برنامه منتشر شده است کاملا قابلیت های ان را به وضوح نمایش میدهد. اکنون میتوانید کار برنامه People Sense برای ویندوز فون را ببینید و با ان بیشتر اشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept