این عکس های ویندوز ۱۰ برای گوشی ها دروغین هستند

این عکس های ویندوز 10 برای گوشی ها دروغین هستند

شب گذشته عکس هایی از ویندوز ۱۰ نسخه گوشی ها بر روی صفحات شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک و weibo و البته سایت Wp7Forum.ru قرار گرفت که انتظار داشتند همان وعده مایکروسافت در چهارشنبه باشد.

همانطور که انتظار داریم مردم همه هیجان زده بودند که چه ویژگی هایی در این عکس هاست. البته سوال مهمتری که برای کاربران ایجاد میشود اینست که این عکس ها ایا واقعی هستند یا خیر؟ در این مورد باید بگوییم که این عکس ها دروغی هستند.

در این سایت تخصصی ویندوز فون ما به سختی میتوانیم برخی شایعات را تشخیص دهیم که ایا واقعی هستند یا خیر ولی برخی مردم خیلی راحت این روز ها اخبار های دروغین میسازند و براحتی انرا منتشر هم میکنند. علاوه بر این، این اخبار برای ویندوز ۱۰ و ویندوز فون یکی از مسائلی است که بسیار ادم را وسوسه میکند.

از همینجا ما برای تمام خوانندگان خود این نکته را مطرح میکنیم که این شایعات از وقایعی که هنوز اتفاق نیوفتاده اند و هیچ منبع معتبری ندارند را فقط کمی شوخی با کمی نمک فرض کنید و انها را بخوانید و بدون توجه به انها فقط رد شوید. ما همیشه در این سایت سعی میکنیم تا خبری را که تاییدی دارد و یا منبع ان نسبتا رسمی است را منتشر کنیم و حتی گاهی برخی خبرها را که بوی دروغ میدهند را نیز در سایت منتشر نمیکنیم چون علاوه بر اینکه حتی در د اخبار نیستند بلکه ذهن کاربران را نیز بیخود و بی جهت درگیر و منحرف میکنند.

بنابراین میتوانید به زندگی خود ادامه دهید و بدون هیچ دغدغه ذهنی روز خود را بگذرانید و مطمئن باشید تا چند روز دیگر تمام پرسش های شما جواب خواهند داده شد، ان هم کاملا رسمی و از سوی مدیران ارشد مایکروسافت.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept