اچ تی سی HTC 8X – ۸S برای دریافت اپدیت ابتدا باید اپدیت درایوری از HTC دریافت کنند

اچ تی سی HTC 8X – 8S برای دریافت اپدیت ابتدا باید اپدیت درایوری از HTC دریافت کنند

احتمالا شما هم جزو کسانی هستید که اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ را نصب کرده اید و از ویژگی های ان لذت برده اید. اپدیتی که همین امروز صبح منتشر شد و متاسفانه افرادی که اچ تی سی HTC 8X – ۸S را داشته اند از دریافت اپدیت باز ماندند. اما چرا؟ در مطلب قبلی گفته شد که در این باره ایمیلی به مایکروسافت ارسال شد تا دلیل ان پرسیده شود.

جواب اینست که شما اگر از دارندگان گوشی های اچ تی سی هستید، قبل از انکه اپدیت اول را دریافت کنید باید اپدیت درایوری از سوی شرکت سازنده گوشی تان یعنی HTC دریافت کنید و سپس اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ را براحتی نصب کنید. در اینجا جوابی که مایکروسافت در مورد سوال پرسیده شده داده را برای شما قرار میدهیم:

” گروه کوچکی از گوشی های همراه وجود دارند که ما اخرین اپدیت نسخه دولوپر را برای انها ارسال نکردیم بدلیل اینکه انها باید ابتدا یک اپدیت درایوری را از سوی اپراتور خاص گوشی خود و یا شرکت سازنده گوشی خود دریافت کنند که پیش نیاز دریافت اپدیت اول است. وقتی اپدیت درایوری را دریافت کردند اپدیت ویندوزفون نیز برای انها در دسترس خواهد بود.”

بر اساس جوابی که مایکروسافت در بالا اعلام کرده مشخص است که گوشی هایی همچون اچ تی سی HTC 8X – ۸S اپدیت اول ویندوزفون را تا زمانیکه HTC اپدیت ضروری و لازم درایوری را منتشر نکند، دریافت نخواهند کرد. خبر انتشار اپدیت در اسرع وقت در سایت قرار خواهد گرفت.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept