چرا اچ تی سی HTC 8X – 8S اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ را هنوز دریافت نکرده اند؟

HTC 8X - 8S اپدیت اول ویندوزفون 8.1

اچ تی سی HTC 8X و ۸S اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ را دریافت نخواهند کرد! برخی کاربران که اچ تی سی HTC 8X و ۸S داشتند بیان کردند که اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ را دریافت نکرده اند و تماسی با مایکروسافت گرفته شدبا امید اینکه دلیلی برای اینکار یافت شود.

کاربرانی هستند که اپدیت نسخه دولوپر را دریافت کرده اند و منتشر شدن ان را تایید کرده اند ولی برخی از کاربران اچ تی سی HTC اعتراض کردند که این اپدیت را هنوز دریافت نکرده اند، علی رغم اینکه بقیه کاربران دیگر اپدیت را گرفته اند.

HTC چندوقت پیش تایید کرد که ویندوزفون ۸٫۱ برای همه کاربران اچ تی سی منتشر خواهد شد و خبر خوشحال کننده ای نیز بود. اما این خبر نیز دارندگان گوشی های اچ تی سی را باید خیلی ناراحت کند که انها از اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ دور بمانند و ان را نتوانند ان را دریافت کنند. طی نامه ای که به مایکروسافت فرستاده شده امیدوار هستیم که خبر خوشی برای دارندگان HTC داشته باشیم و خبر جواب ان در اسرع وقت در سایت قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept