اپدیت Lumia Emerald احتمال قوی فریبی بیش نیست، اپدیتی که بعنوان اپدیت بعدی فریموری ویندوزفون خوانده شده بود

اپدیت Lumia Emerald احتمال قوی فریبی بیش نیست، اپدیتی که بعنوان اپدیت بعدی فریموری ویندوزفون خوانده شده بود

در حالیکه خیلی از کاربران در دنیا ممکن است هنوز منتظر اپدیت Lumia Cyan باشند برخی دیگر منتظر انتشار موجی از اپدیت ها و حرکت دنیای ویندوزفون به سمت اپدیت Lumia Denim هستند. Lumia Denim اپدیتی است که بر روی گوشی های لومیا ۷۳۰ – ۷۳۵ و لومیا ۸۳۰ نصب شده و با این اپدیت منتشر میشوند و لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۹۳۰ اولین گوشی هایی هستند که در چند هفته ی دیگر این اپدیت را دریافت خواهند کرد.

اخیرا برخی کاربران ویندوزفون شروع به انتشار شایعه ای کردند که اپدیت Lumia Emerald اپدیتی است فریموری که بدنبال Lumia Denim منتشر میشود. حال در این مطلب میگوییم که این خبر بدلایل زیادی، چیزی جز یک فریب و شایعه نیست.

هنوز برای اپدیت Lumia Emerald زود است، خیلی زود

اپدیت Lumia Denim و اپدیت ویندوز ۱۰ قضایایی هستند که تمرکز اصلی تیم ویندوزفون بر روی انهاست. اپدیت Lumia Denim هنوز باید بر روی گوشی های لومیا تست شود و نیاز به ازمایش های زیادی قبل از انتشار دارد. اینکه این اپدیت برای اپدیت بعدی باشد یعنی چیزی حدود بعد از سال ۲۰۱۵ و اینکه اپدیتی قرار باشد بعد از یکسال منتشر شود، میتوان حدس زد که اکنون حتی در مرحله تست نیز نیست.

عکس منتشر شده اپدیت Lumia Emerald دروغی بیش نیست

اپدیت Lumia Emerald احتمال قوی فریبی بیش نیست، اپدیتی که بعنوان اپدیت بعدی فریموری ویندوزفون خوانده شده بود

چیزی که این شایعه را جدی تر میکند عکس منتشر شده است. اما این عکس دو مشکل دارد، یکی اینکه با فتوشاپ ساخت اسکرین شات بسیار ساده است. براحتی میتوان اسکرین شاتی ساخت و ان را بر روی صفحه گوشی قرار داد و یک عکس همه چیز نیست.

عکس بالا بنظر میرسد که برای گوشی HTC One برای Windows باشد در صورتی که این گوشی اصلا اپدیت لومیا را دریافت نمیکند. میتوانید مدل گوشی را با گوشی که در عکس دیگر قرار دارد مقایسه کنید.

تا کنون هیچ خبر معتبر دیگری درباره اپدیت Lumia Emerald در هیچ جا نیست.

تمام منابع موثق و معتبری که در مورد مایکروسافت بوده اند را بررسی کردیم و هیچ خبر از انتشار این اپدیت را قرار نداده بودند. منابع ممکن است اشتباه کنند؟ البته، اما اینکه هیچ جای دیگر بحثی در اینباره نیست کمی متعجب کننده است.

هیچ رمز و کدی برای اپدیت Lumia Emerald ذکر نشده است.

اگر به اپدیت های قبلی نگاه کنید میتوانید یک نام کد یا رمز داخلی برای هر اپدیت بدست بیاورید که منتشر شده بودند. اما در این مورد این نام کدی ذکر نشده و فقط شما یک رنگ را میبینید:

Lumia Black = Bittersweet Shimmer; Lumia Cyan = Cherry Blossom; Lumia Denim = Debian Red

در پایان

این قضیه فقط توسط برخی کاربران مطرح شده بود و هیچ حاشیه دیگری نداشت. نه خبر دیگری، نه نام کدی و اگر میپرسیدیو خبر دروغینش را در سایتی مشاهده میکردی هیچ ویژگی و جزئیاتی از این اپدیت نبود و فقط و فقط و فقط یک نام با یک عکسی که با فتوشاپ براحتی میتوان ساخت و بدون هیچ گونه منبعی. نام اپدیت بعدی هر کلمه ای میتواند باشد اما نام ان به این زودی اصلا پخش نخواهد شد چون در صورت وجود چنین اپدیتی و زمان منتشر شدن ان حتی این اپدیت در نسخه ازمایشی هم نیست!

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept