اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ متوقف شد اما ویژگی های کامل و بیشتر در راه هستند

ویندوز 10 نسخه بعدی سیستم عامل ویندوزفون خواهد بود

ما در مورد نقشه های مایکروسافت در سال گذشته برای ویندوز فون اشنا بودیم و میدانستیم و که قرار است مایکروسافت تا اپدیت عظیم بعدی دو اپدیت برای ویندوز فون منتشر کند.

اپدیت هایی که در انها ویژگی های کوچک و البته کاربردی قرار بود اضافه شوند و این اپدیت ها را کاربران نسخه دولوپر دریافت کردند. ولی اکنون همه میدانیم که تا دو هفته دیگر همه اپدیت های ویندوز ۱۰ و اپدیت لومیا denim را قرار است دریافت کنیم.

اپدیت دوم ویندوز فون 8.1 متوقف شد اما ویژگی های کامل و بیشتر در راه هستند

پس با این حساب اپدیت های کوچک مایکروسافت متوقف شده اند و اپدیت های عظیم بعدی را دریافت خواهیم کرد. البته که این اپدیت ها ویژگی های عظیمی نبودند که برای متوقف شدن انها حسرت بخوریم مثلا قرار بود قابلیت اضافه کردن چند گزینه معدود بیشتر به نوتیفیکیشن سنتر بیشتر شود و یا تغییرات جزئی همچون پوشه بندی کاشی ها. و صد البته که باید توجه داشت که اپدیت های عظیم بعدی که منتشر میشوند این قابلیت ها را براحتی میتوانند داشته باشند و نه تنها این بلکه ویژگی های بسیار بزرگتر و کامل تری را اضافه خواهند کرد.

البته این خبر در حد شایعه است ولی برای این قضیه را مطرح کردیم که این فرضیه همچنان غریب و عجیب هم نیست و کاملا با عقل جور در می اید چون عجیب است که در طی سه هفته ما سه اپدیت سیستمی داشته باشیم که دوتای ان بسیار بزرگ باشند. همانطور که در خبر های قبلی گفتیم منتظر معرفی و انتشار ویندوز ۱۰ برای گوشی ها تا ماه بعد باشید و شگفتی دیگر مایکروسافت را ببینید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept