اغلب کارهای ویندوز ۱۰ موبایل تمام شده است شاید گوشی Surface داشته باشیم

اغلب کارهای ویندوز 10 موبایل تمام شده است شاید گوشی Surface داشته باشیم

انتشار ویندوز ۱۰ بصورت رسمی در جهان شروع شد اما در مورد ویندوز ۱۰ موبایل چی؟ Joe Belfiore از مایکروسافت این خبر را داد که کارهای بزرگ تمام شده و انجام شده اند اما این به معنی تنبلی تیم نیست.

“کارهای نسخه موبایل بصورت قابل توجهی کامل شده اند، اما ما در حال رفع باگ و مشکلات کوچک هستیم. تمام ویژگی ها در حال نهایی شدن هستند، در حالت کلی قابلیت ها قرار داده شده اند.”

Belfiore همچنین این مسئله را گفت که مایکروسافت حداقل یک گوشی (به این معنا که شایدم دو گوشی) پرچمدار ویندوز ۱۰ موبایل را در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد کرد. هنگامی که جداگانه به Terry Myerson مسئول دستگاه های ویندوزی صحبت شد او بیان کرد که شاید گوشی با نام Surface عرضه کنند.

“ما در حال تمرکز بر روی چند دستگاه عالی و ارزشمند که برای مشتریان ویژه ماست. جهت حرکت ما روی خط تولید محصولات برتر و پرچمدار است.” در مورد اینکه این روند آیا همچون Surface خواهد بود یا خیر اینگونه پاسخ داد: هدف اینست که یک خانواده دستگاه های مایکروسافت را داشته باشیم که در سیستم ویندوز نقش بازی کنند.”

منبع: The Verge

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept