ویندوز ۱۰ برای کامپیوتر هم قسمت بروزرسانی‌های جداگانه‌ای از دانلود‌ها در Store دارد.

بدون شک، ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۱۰۵۴۷ برای کاربران اینسایدرز با تغییرات بسیار کوچکی همراه بوده است که مستند نشده‌اند. یکی از این تغییرات توسط یکی از خوانندگان ما در Store کشف شد و ما آن را تایید کردیم.

اگر Store در حال دانلود یک برنامه باشد و هم‌زمان در حال بررسی بروزرسانی‌های جدید باشد، در آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل، این دو مورد توسط دو قسمت Queue و Updates متمایز میشود. هر دوی آن‌ها دارای یک عدد داخل پارانتز، برای نشان دادن تعداد میباشند و دکمه‌های معمول Pause و Cancel را هم میبینیم.

Separated Update

قبلا، تا آنجایی که ما میدانیم، ویندوز ۱۰ تمام دانلودها را در یکجا نمایش میداد. البته، بروزرسانی سیستم‌عامل همراه با حفره‌هایی نیز هست و یکی از حفره‌ها به بروزرسانیِ اون برنامه‌ها مرتبط است:

“برنامه‌های Windows Store ممکن است بصورت خودکار بروزرسانی نشوند. برای دریافت بروزرسانی‌های برنامه‌ها، Store را باز کنید، روی تصویر پروفایل در گوشه‌ی راست کلیک کنید، Downloads and Updates را انتخاب کنید و بصورت دستی بروزرسانی‌ها را بررسی کنید.”

مطمئنیم که این ویژگی به نسخه‌ی بعدی ویندوز ۱۰ موبایل نیز نفوذ خواهد کرد. Store باید راه درازی را برای اطلاع رسانی به کاربران بپیماید، اما این فرآیند در حال انجام است.

بروزرسانی: این مشکل ممکن است یک بروزرسانی عمومیِ برای Store باشد، چون ما گزارش‌هایی از دیگر کاربران غیر اینسایدر هم میشنویم که این مشکل را تجربه میکنند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept