دانلود بازی ماشینی Drifting و واقعی CarX Drift Racing ویندوزفون

دانلود بازی ماشینی Drifting و واقعی CarX Drift Racing ویندوزفون

شاید بتوان گفت زیباترین بازی سبک دریفتینگ Drifting رالی همین بازی با گرافیک زیبا و خاص خودش باشد.CarX Drift Racing یک بازی مسابقه ای ماشینی است که در ان شما باید یک مسیر مسابقه ای را با تمام سرعت و البته Drift های زیبا در کمترین مدت زمان ممکن به پایان برسانید.

CarX Drift  Racing یک تجربه بسیار واقعی از دستی کشیدن یا همان Drift با ماشین را به شما میدهد. اگر شما از مشتاقان بازی های سبک دریفت Drift هستید توصیه میکنم این بازی رو هم حتما امتحان کنید. یک بازی بسیار واقعی که مدت ها سرگرم بازی با ان میشوید. توصیه میکنم معتاد نشوید! گرافیک خارق العاده بازی نیز به جذابیت ان می افزاید. اگر چه بازی ۱۰۵ مگابایت بیشتر حجم ندارد، اما گرافیک ان به شدت راضی کننده و زیباست. یکی از جالبترین حرکات ان نیز دود کردن طبیعی لاستیک حین دریفت Drift کشیدن است و حتی اتش گرفتن ان که میتواند انیمیشن بسیار زیبایی را خلق کنید.

دانلود بازی ماشینی Drifting و واقعی CarX Drift Racing ویندوزفون

همه چیز در بازی کاملا طبیعی است. نه تنها رانندگی و دینامیک خودرو، بلکه پیست های مسابقه با بیشترین جزئیات طراحی شده اند و مسیر هایی همچون اسفالت و چمن و شن، واقعی ترین عملکرد را حین رانندگی بر روی انها از خود نشان میدهند.

از قابلیت های جالب دیگر نیز تنظیمات کنترل فراوان ماشین است که میتوانید نحوه کنترل ان را در چندین روش مختلف امتحان کنید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. بطور مثال گاز بصورت پدالی باشد یا بتوانید سرعت را با دست تنیم کنید، دستی خودرو اتوماتیک باشد یا بتوانید خودتان ان را در روی صفحه داشته باشید و از ان استفاده کنید؛ و بسیاری از تنظیمات دیگر که میتوانید یک رانندگی مناسب خودتان را انتخاب کنید.

دانلود بازی ماشینی Drifting و واقعی CarX Drift Racing ویندوزفون

از دیگر قابلیت های این بازی میتوان به دوربین Live – قابلیت مشاهده Reply بازی و حتی اشتراک گذاشتن ان در یوتیوب – ۶ موزیک زیبا – ۶ مکان مختلف و ماشین هایی که با کسب پول در بازی میتوانید انها را ازاد کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept