ضرب المثل بلدی ؟ پس در این بازی ویندوز فون شرکت کن و خودت رو امتحان کن

ضرب المثل بلدی ؟ پس در این بازی ویندوز فون شرکت کن و خودت رو امتحان کن

ضرب المثل بلدی؟ نام یک بازی ایرانی است که بر روی استور ویندوز فون قرار گرفت و میتوانید در گوشی خود آن را بازی کنید. فقط کافیست ادامه ضرب المثل را بگید و اونو کامل کنید.

توضیحات برنامه:

“ضرب المثل بلدی؟ یه بازی جذاب، سرگرم کننده و آموزنده برای همه سنین تو این نسخه از بازی شما باید ۱۲۰ ضرب المثل ( نه چندان سخت ) ناقص رو با یک یا چند کلمه، کامل کرده و برنده بازی بشید. در آپدیت های بعدی مراحل بیشتری اضافه خواهد شد. این بازی کاملا رایگان است. – سازگاری این اپلیکیشن با رزولیشن های مختلف به دلیل نبود امکانات، به صورت دستی تنظیم شده است. لطفا در صورت اینکه در نمایش آیتم های صفحه با مشکل مواجه شدید، از طریق ایمیل داخل برنامه با من در تماس باشید.”

سبک بازی و فهرست آن خیلی ساده است. گزینه ای برای شروع بازی و گزینه ای برای همه مرحله ها وجود دارد و یک گزینه برای راهنمای بازی و دیگری گزینه درباره ماست. وارد هر مرحله که بشوید یک ضرب المثل ناقص خواهید داشت با یه صفحه کلید که میتوانید جواب خود را بنویسید و ببینید چقدر ضرب المثل ها را خوب بلدید. حجم بازی ۱٫۲۴ مگابایت است.

 

با تشکر از amir عزیز بابت اطلاع رسانی این نرم افزار به ما

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept