در Demolition Duke ویندوز فون ساختمان های چوبی را خراب کنید

در Demolition Duke ساختمان های چوبی را خراب کنید

این روز‌ها، محبوبیت ویندوزفون، رو به افزایش و مطابق آن تعداد اپ‌ها و بازی‌ها نیز رو به افزایش است. در این مطلب قصد معرفی یک بازی جذاب و رایگان را با نام Demolition Duke (دوک تخریبگر) را به شما عزیزان داریم.

در این بازی وارد دنیایی ۳ بعدی و کارتونی شده و ساختمان و سازه‌هایی در اختیار شما قرار داده می‌شود و شما باید با استفاده از ابزارتان که غالبا دینامیت است  سازه‌ها را در یک زمین محدود و معین را تخریب کنید. در این بازی مثل سایر بازی‌ها، با رفتن به مراحل بالاتر، کارتان سخت‌تر نیز می‌شود.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/974bf753-0c8d-4823-a259-ae8f2dec08ae?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

یکی از نکات جذاب بازی که به سخت‌تر شدن آن نیز کمک شایانی کرده، پیروی این بازی از قوانین فیزیک است! این موضوع به خودی خود کارتان را سخت خواهد کرد. این بازی خوشبختانه رایگان بوده و ۲۱ مگابایت حجم دانلود دارد، البته باید گفت و دارای گرافیک خوب و قابل قبولی است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept