در بازی Dead Trigger 2 برای ویندوز فون زامبی ها را بکشید

در بازی Dead Trigger 2 ویندوز فون زامبی ها را بکشید

همانطور که قبلا قول ان داده شده بود برنامه نویس Madfinger Games بازی Dead Trigger 2 برای ویندوز فون را منتشر کرد و اکنون بازی رایگان و سبک کشتن زامبی ها به نام Dead Trigger 2 بر روی استور ویندوز فون قابل دانلود است.

در این بازی زیبا شما با اسلحه های مختلف و در محیط های گوناگون باید زامبی ها را بکشید و تا جایی که میتوانید جلو بروید. بازی در ابتدا برای اندروید منتشر شده بود و اکنون با ۳۷ اسلحه مختلف و ۳۳ محیط گوناگون و ۱۰ منطقه و همچنین بیش از ۶۰۰ سناریو مختلف طی اپدیت ها در ویندوز فون نیز موجود است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f55e7fa4-a1fc-43a4-9ac5-dcd9fa83bdf4?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

شاید بتوان این بازی را محبوب ترین بازی سبک کشتن زامبی ها با بیش از ۳۳ میلیون بازی کننده دانست. وارد دنیایی میشوید که انسان ها رو به نابودی هستند و تاریکی و زامبی ها همه جا را فرا گرفته اند و شما باید دنیا را نجات دهید.

قابلیت بازی انلاین و بازی با دیگر کاربران نیز وجود دارد. کنترل بازی نیز بین دو حالت کنترل لمسی و همچنین کنترل دکمه ای با جوی استیک قابل انتخاب است. در مسابقات هفتگی و تورنمنت ها نیز میتوانید شرکت کنید و جوایز خوبی برنده شوید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/42861c71-9000-4dac-862c-13eae11d97e2?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

بازی Dead Trigger 2 ویندوز فون کاملا رایگان است و برای اجرا به حداقل رم ۱ گیگابایت نیازمند است. حجم دانلود بازی نیز ۵۴۵ مگابایت است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept