دانلود بازی IQ Mission مجموعه ای از انواع بازی های پازلی

دانلود بازی IQ Mission مجموعه ای از انواع بازی های پازلی

IQ Mission یک بازی جالب از مجموعه ای از بازی های پازلی برای ویندوزفون است. بازی شامل هشت نوع استایل مختلف سبک پازلی است که در هشت شهر مختلف جهان انجام میشود. برای رم های ۵۱۲ مگابایت قابل اجراست و یک بازی زیباست که بر روی سیستم عامل ای او اس منتشر شده بود و اکنون بر روی ویندوزفون موجود است.

داستان بازی در جستجوی منبع انرژی در شهرهای مختلف جهان است. هر شهر شامل مجموعه ای از تعداد پازل هاست که هر چه جلوتر میروید چالش برانگیزتر نیز میشود. در مجموع ۱۲۸ مرحله و ۲۰ ماموریت برای بدست اوردن دارد. IQ Mission یک بازی جهانی و Universal است یعنی با خرید ان برای ویندوزفون خود میتوانید ان را بر روی تمام پلتفرم های ویندوزفون و ویندوز بصورت رایگان نصب و اجرا کنید.

صفحه اصلی بازی شامل عکس هایی از شخصیت ها و نماد شهرهای مختلف است که با انتخاب هرکدام وارد بازی نوع خاصی از پازل میشوید. در شروع بازی نیز توضیح کوتاهی از نحوه انجام پازل به شما داده میشود.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/2c6d454b-7995-4a81-b50e-0446e1d2d2e7?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

بازی شامل شهرهای: Luxor, Monte Carlo, Antwerp, Rapa Nui, Marrakech, Paris, Beijing و London است. و بازی هایی از جمله سبک های : Unblock me – Pull the box – کشیدن تمام خطوط بدون برداشتن انگشت و… است که اگر بازی های پازلی  Logic مورد علاقه شما هستید، این بازی برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept