دانلود بازی Total Defense 3D ویندوزفون، بازی سبک Tower Defence

دانلود بازی Total Defense 3D ویندوزفون، بازی سبک Tower Defence

اگر شما نیز به بازی های سبک Tower Defence علاقه داشته باشید بازی Total Defense 3D را باید بشناسید که دوسال پیش برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر شده بود و اکنون نیز برای ویندوزفون منتشر شده است.

حال این بازی چیست؟ در این بازی شما باید اسلحه های خود را در جاهای مختلف نقشه بگذارید و دشمنان را نابود کنید. دشمنان در دسته های مختلف و بصورت موج موج می آیند و به سمت هدف خود میروند و شما قبل از رسیدن به هدف باید آنها را نابود کنید. اما آنچه این بازی را بسیار شگفت انگیز میکند گرافیک سه بعدی بازی است. بازی با داشتن گرافیک سه بعدی به شما اجازه میدهد تا با دو انگشت خود در بازی بزرگنمایی کنید و جلوتر بروید صفحه را بچرخانید و یک دید زیبا از بازی را داشته باشید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/b9b60cc3-8780-4371-97c7-03d1ffed149a?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

یک استراتژیک دیگر در این بازی وجود “Terramorphing” در بازی است. اگر موج حمله ای که به شما میشود بسیار عمیق بود آن را وسط راه بیاندازید و باعث میشود سرعت دشمنان کاهش یابد و این یک استراتژیک خوب برای پیش برد بازی است.

در بازی اولین مکان یعنی “زمین” آزاد است و میتوانید از آن استفاده کنید اگر برای شما کم است میتوانید بازی را با قیمت ۱٫۹۹$ خریداری کنید و از سه مکان مختلف دیگر لذت ببرید. بازی دارای ۲۲ مرحله و ۹ تا ۱۲ دسته حمله کننده از دشمن در هر مرحله است.

بدلیل گرافیک سه بعدی، بازی بر روی GPU دستگاه شما فشار می آورد و انتظار میرود  گوشی شما داغ شود، پس اگر شما به انجام این بازی در مدت یک ساعت پرداختید حواستان باشد.

توضیح کافیست شما خودتان میتوانید نسخه آزمایشی بازی را نصب کنید و آن را امتحان کنید. این بازی همچنین از رم ۵۱۲ مگابایت پشتیبانی میکند.

✔ لینک دانلود بازی از استور بازی Total Defense 3D – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – ۳۸ مگابایت – ۱٫۹۹$ – پشتیبانی از رم ۵۱۲ مگابایت

✔ لینک دانلود نسخه کرک شده این بازی(برای دانلود کلیک کنید)

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/1a9f5275-e247-4b3e-b923-edd59d48e145?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

 

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept