دانلود بازی Rival Knights ویندوزفون، بازی جنگ های شوالیه ای توسط گیم لافت

دانلود بازی Rival Knights ویندوزفون، بازی جنگ های شوالیه ای توسط گیم لافت

رقابت شوالیه ها Rival Knights یک بازی مبارزه ایست که برای ویندوزفون منتشر شده است. این بازی فوق العاده یک صحنه مبارزه با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا را به صفحه گوشی شما می آورد. در این بازی شما باید در ۵ لیگ مختلف شرکت کنید و قبیله و تخت و قلعه خود را سربلند نگه دارید.

در این بازی شما در نقش یک شوالیه هستید و در یک صحنه نبرد واقعی با صحنه پردازی زیبا توسط دوربین ها با زاویه های مختلف، قرار میگیرید. یک تجربه فوق العاده از مبارزه رو در رو و سریع و اعتیادآور که در آن مهارت جنگندگی شما با زمان بندی و هدفگیری ها مناسب قویتر خواهد شد.
علاوه بر اینها شما میتوانید در طول بازی بالغ بر ۱۲۰ نوع از تجهیزات مختلف جنگی از جمله: کلاه خود، زره و… را آزاد کنید و خود را هر چه قویتر بسازید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/98d98532-8207-4c75-b3c9-260d3f0c8d51?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

گیم لافت یک سازنده بازی های موبایل است که در ویندوزفون بازی های فوق العاده زیبا با گرافیک ها خیره کننده ای همچون بازی هایبازی فوق العاده ماشینی GT Racing 2 ” و ” بازی مدرن کمبت ۴ Modern Combat Zero Hour را منتشر کرده است که بازی Gt Racing 2 یک بازی ماشینی است که جدیدا منتشر شده و گرافیک فوق العاده زیبا و البته یک مسابقه رالی بسیار واقعی را برای شما به ارمغان می آورد.

برخی ویژگی های بازی:
– گرافیک سه بعدی و بسیار زیبای بازی با صحنه پردازی در زوایای مختلف
– صحنه های ویژه طراحی شده برای ضربات و آسیب ها
– بازی در ساعات مختلف روز و شرایط آب و هوایی مختلف
– قابلیت مجهز کردن خود با تجهیزات جدید برای قوی تر شدن و شکست دادن حریف های قوی
– قابلیت بازی آنلاین و مبارزه با حریف های واقعی
– بازی دارای تورنمنت های آنلاین بصورت هفتگی است که میتوانید در انها شرکت کنید و قهرمان شوید و جایزه اصلی را مال خود کنید.

✔ دانلود بازی رقابت شوالیه ها Rival Knights از استور ویندوزفون – ۸ و ۸٫۱ – ۱۱۰ مگابایت

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/8ce33832-c46e-4aa0-ac20-955622617bf6?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept