دانلود بازی Order & Chaos Duels ویندوزفون، بازی آنلاین و چندنفره ورق بازی به سبک سحروجادو

دانلود بازی آنلاین ورق بازی و چند نفره Order & Chaos Duels ویندوزفون

Order & Chaos Duels یک بازی آنلاین و سبک قدیمی کارت بازی است که شما چندنفره به بازی میپردازید و البته سرشار از جادو و سحر است. یک بازی زیبای کارتی که در آن شما به نبرد با نیروهای شیطانی و اهریمنی مشغول می شوید و از طریق کارت های پیش رو به رقابت با دیگر کاربران جهان می پردازید.

همیشه چه در داستان ها و چه در واقعیت گروهی از بدها در مقابل گروهی از خوب ها می ایستند. در این بازی نیز همین جریان حکم فرماست ؛ شما رهبری تعدادی از خدایان خوبی را بر عهده دارید که در مقابل هم تعدادی از خدایان و شیاطین بد در مقابل شما وارد جنگ شده اند و می بایستی با استفاده از توانایی و نیروهای ماورایی خدایان شیاطین را از بین ببرید و تجربه ی گرافیکی ترین، هیجان برانگیزترین بازی آنلاین کارتی را در گوشی خود به ارمغان بیاورید!

این بازی ساخت شرکت گیم لافت است که همین اواخر بازی های زیبایی همچون “ بازی اکشن Blitz Brigade وبازی رقابت شوالیه ها Rival Knights ” را معرفی کرد که آنها نیز دارای گرافیک فوق العاده ای هستند و البته آنها نیز آنلاین میباشند.

برخی از ویژگی های بازی Order & Chaos Duels :
– بودن بیش از ۳۰۰ کارت زرق و برق دار برای جمع آوری توسط بازیکن
– پیش بردن انواع ماموریت ها و ماجراجویی ها برای مبارزه با بدی و نجات جهان
– بازی در انواع مکان های شگفت انگیز با حرکت آب و غیره برای واقعی جلوه دادن
– امکان بازی به صورت چند نفره با دوستان برای تجربه بهترین بازی آنلاین مولتی پلیر
– دارا بودن گرافیک اچ دی + صداگذاری هیجان انگیز و عالی + گیم پلی اعتیادآور

✔ لینک دانلود بازی Order & Chaos Duels از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۴۴۹ مگابایت

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/3bcc297f-56bc-4521-96a8-fd2158b1af4d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept