دانلود بازی Checkers ویندوزفون – یک بازی استراتژیک و فکری ویندوزفون

دانلود بازی Checkers ویندوزفون - یک بازی استراتژیک و فکری ویندوزفون

Checkers یک بازی فکری است که در نسخه های متفاوت و برای پلتفرم های مختلف موجود است و امروز قصد معرفی این بازی برای سیستم عامل ویندوزفون را داریم. یک بازی که با مهره های سفید و سیاه در صفحه ای شطرنجی انجام میشود.

در این بازی شما میتوانید با بات گوشی خود و یا با دوستتان به بازی بپردازید و یک بازی فکری جالب را با هم داشته باشید. اگر در مقابل گوشی بازی کنید میتوانید سختی های مختلفی را انتخاب کنید تا مهارت خود را بسنجید.

اموزش بازی Checkers

اگر با بازی Checker اشنا نیستید باید بدانید که این بازی ابتدا با چیدن مهره های سفید و سیاه در دو طرف صفحه بصورت یکی در میان شروع میشود. حرکت مهره ها بصورت ضربدری است و فقط یک خانه میتوانید حرکت کنید.

هنگامی که به یکدیگر رسیدید برای زدن مهره حریف باید از روی ان عبور کنید و به خانه بعدی بروید. پس چیزی که مسلم است خانه بعدی مهره ای که میخواهید بزنید باید خالی باشد. بطور مثال در عکس زیر (صفحه وسطی) مهره قهوه ای به خانه بعد از مهره کرم در قسمت سبز رنگ مشخص شده حرکت میکند و مهره کرم از بازی خارج میشود.

دانلود بازی Checkers ویندوزفون - یک بازی استراتژیک و فکری ویندوزفون

بازی تا جایی ادامه پیدا میکند که تمام مهره های حریف را نابود کنید و فقط مهره های شما باقی بماند. حال اگر مهره شما به اخرین ردیف صفحه بازی در طرف مقابل رسید چه میشود؟ برای اینکه متوجه شوید در بازی شطرنج هنگامی که سرباز به انتهای صفحه برسد میتواند یک مهره سوخته را ازاد کند. اما در بازی Checkers چه اتفاقی می افتد؟ همانطور که گفته شد فقط یک خانه میتوانید حرکت کنید و وقتی هم میخواهید مهره حریف را بزنید از روی ان عبور میکنید. اما وقتی مهره شما به اخرین ردیف برسد، میتوانید هر تعداد خانه ای که خواستید حرکت کنید و محدودیت تعداد خانه ها وجود ندارد ولی فقط در یکبار و یک جهت میتوانید حرکت کنید و برای تغییر جهت باید منتظر بمانید تا حریف حرکتش را انجام شود و نوبت شما بشود.

اینهم اموزش کامل سبک بازی Checkers. اگر سوالی بود در خدمت نظرات بیان کنید. هم اکنون میتوانید این بازی فکری را از استور دانلود کنید و در ویندوزفون خود به بازی بپردازید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept