دانلود بازی Assassin’s Creed Pirates ویندوزفون اساسین کرید نسخه دزدان دریایی

دانلود بازی Assassin's Creed Pirates ویندوزفون اساسین کرید نسخه دزدان دریایی

دو بازی Xbox ویندوزفون در یک روز؟ همین دیروز بود که بازی Tentacles: Enter the Mind را معرفی کردیم و اکنون بازی ” عقیده قاتل: دزدان دریایی Assassin’s Creed: Pirates برای ویندوزفون با پشتیبانی از Xbox منتشر شد.

Assassin’s Creed: Pirates ویندوزفون بازی جدیدی با پشتیبانی Xbox است که شرکت Ubisoft ان را منتشر کرده، شرکتی که بازی دیگر ان نیز با پشتیبانی ایکس باکس در ویندوزفون همین اواخر با نام Hungry Shark Evolution منتشر شد.

دانلود بازی Assassin's Creed Pirates ویندوزفون اساسین کرید نسخه دزدان دریایی

در اینجا توضیح بازی که در استور گفته را قرار میدهیم:

” در گوشی یا تبلت خود با بازی منحصربفرد و ماجرایی دیگری از Assassin’s Creed  به یکی از ترسناکترین دزدان دریایی کارائیب تبدیل شوید! در نقش Alonzo Batilla یک کاپیتان جوان و بلندپرواز که شدیدا مشتاق گرفتن دشمنان بزرگ است، بازی کنید. تمام قوانین را زیر پا بگذارید، امپراتوری ها را نابود کنید و ثروت شخصی خودتان را جمع اوری کنید.”

این بازی با قیمت نسبتا بالای ۴٫۴۹$ در استور ویندوزفون موجود است و نسخه ازمایشی ندارد. متاسفانه از رم های ۵۱۲ mb نیز پشتیبانی نمیکند که با توجه به گرافیک بازی نیز طبیعی است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept