دانلود بازی هاکی ویندوزفون به نام Ice Rage: Hockey

دانلود بازی هاکی برای ویندوزفون

بازی هاکی”Ice Rage: Hockey” یک بازی ویندوزفون است که جدیدا منتشر شده است که شما در یک بازی هاکی دوبه دو در زمین بازی قرار میگیرید. در این بازی کنترل دروازه بان بر عهده بوت هست و به صورت خودکار کنترل میشود و شما کنترل بازیکنی که در زمین است را برعهده دارید, باید رقیب خودتان را به زمین بزنید یا او را به سمت شیشه ها  پرت کنید.
در همین حال که با رقیب خود مبارزه میکنید شما به چند گل نیز احتیاج دارید تا بتوانید بازی را برنده شوید.

این بازی برای پلتفرم اندروید نیز منتشر شده که کیفیت بازی نسخه ویندوزفون آن نسبت به اندروید خوب است.

این بازی دارای سه حالت بازی تک نفره و دو حالت بازی چندنفره میباشد که البته ممکن است در بازی چند نفره کمی شما را اذیت کند در حالیکه در حال انجام یک بازی چندنفره در یک زمان و در یک دستگاه هستید. شخصیت های این بازی نیز متفاوت هستند و اغلب با مدل های کریسمسی میباشند که میتوانید هر کدام را انتخاب کنید.

گرافیک و انیمیشن بازی زیبا و عالیست. سبک بازی به گونه ای هیجان انگیز و مسابقه ای است که این بازی را به یک سرگرمی برای ویندوزفون تبدیل کرده است.

این بازی نسخه آزمایشی نیز دارد که شما بازی را امتحان کنید و آن را بخرید و البته بعد از خرید نیز در بازی چند شخصیت پولی هستند.

مشخصات بازی:
حجم دانلود: ۲۱ مگابایت
قیمت: ۱٫۹۹$
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۸ و ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

تصاویری از محیط بازی:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f1b6631d-bf47-4f1d-aa38-cede71b06c75?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/92a4df8e-9362-481c-b4ea-9b930d033260?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept