دانلود بازی فوتبال برای ویندوزفون برای رم ۵۱۲ مگابایت به نام Dream League Soccer

دانلود بازی فوتبال برای ویندوزفون برای رم 512 مگابایت به نام Dream League Soccer

در حالیکه بازی فیفا ۲۰۱۵ که یک بازی فوتبالی عالیست برای ویندوزفون منتشر شده است ولی این بازی برای رم های ۵۱۲ مگابایت قابل اجرا نیست. Dream League Soccer بازی فوتبال برای ویندوزفون برای رم ۵۱۲ مگابایت است که منتشر شده و برای رم های پایین نیز قابل اجراست و شاید بتوان گفت اولین بازی فوتبالیست که اجازه میدهد تا خودتان تیم حرفه ای خودتان را بسازید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/ab4e0815-5eee-4e89-8eac-7a56a5d39178?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

برخی ویژگی های این بازی اینجاست:

  • تیم خودتان را بسازید – شما میتوانید با نقل و انتقال و با خرج کردن پول های داخل بازی بازیکنان مورد نظرتان را بخرید و تیم مورد علاقه تان را بسازید. هر تیم تا ۳۲ بازیکن میتواند داشته باشد.
  • کنترل های فردی بازیکنان در بازی – گرافیک جذاب و عالی – تجربه عالی یک بازی فوتبال
  • در ۴ لیگ بزرگ خودتان را اولین کنید – این بازی شما را خسته نمیکند چون میتوانید در لیگ های بزرگ جهان و البته چند رقابت اضافی نیز شرکت کنید و تیم تان را بهترین کنید.
  • بازیکنان خود را حرفه ای کنید – میتوانید تم تم بازیکنان را ارتقا دهید و با تمرین دادن انها در یک برنامه منحصر بفرد برای هر بازیکن انها را از لحاظ بدنی و مهارتی حرفه ای تر کنید.
  • تیم شما دارای طرفدار نیز خواهد بود. پس با کسب اچیو منت ها و انجام برخی ماموریت ها طرفداران تیم خود را نیز راضی نگه دارید.
  • مسابقات را با بیش از ۶۰ انیمیشن منحصر بفرد برای شادی ها – دوربین ها و…. مشاهده کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/20397376-0c50-4e98-8d0b-d2c2bde327a3?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

بازی بصورت رایگان برای ویندوزفون در استور موجود است و میتوانید بوسیله لینک زیر از استور ویندوزفون ان را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept