دانلود بازی جدید منحصر بفرد ویندوزفون به نام کاشی سوار Tile Rider

دانلود بازی ماشینی پازلی کاشی سوار ویندوزفون

Tile Rider یک بازی جدید و منحصر بفرد ویندوزفون است که در آن شخصیت اصلی در یک داستان متفاوت و جدید ناگهان بازی به درون دستگاه خود مکیده میشود، دستگاه او را میگیرد و تا دشمنان را نابود کند.

کاشی سوار در واقع مجموعی از سبک های پازلی + ماشینی + اکشن و تیراندازی است که شما در یک مرحله باید از ابتدا تا پایان آن را مسیریابی و جستجو کنید و بروید. بازی دارای گرافیک زیبایی نیز هست. چندمرحله ابتدای بازی بسیار ساده هستند و در واقع تمرینی و آموزشی میباشند. در هنگامی که شما باید کارهای با دقت و ظریفتری انجام دهید نیز کنترل بازی دستی میشود.
این بازی یک بازی سرگرم کننده با گرافیکی منحصر بفرد است که شما به وسیله حرکت دادن دستگاه باید در آن بازی کنید، کاشی سوار با قیمت $۱٫۹۹ منتشر شده که البته ارزان هم نیست اما دارای نسخه آزمایشی است که میتوانید قبل از خرید آن را امتحان کنید و نظر خودتان نسبت به بازی را ببینید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/27b3afd1-3c44-44d5-9c75-fa8a1b72ac0a?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

✔ لینک دانلود بازی Tile Rider از استور – ویندوزفون ۷٫۵ و ۸ و ۸٫۱ – حجم ۲۸ مگابایت – ۱٫۹۹$

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept