دانلود بازی اکشن Heroes of Order and Chaos ویندوزفون، بازی آنلاین و سبک RPG

دانلود بازی اکشن Heroes of Order and Chaos ویندوزفون، بازی آنلاین و سبک RPG

آیا شما بازی Order & Chaos را انجام داده اید؟ یک بازی نقش اول که شما در نقش یک قهرمان بودید و در یک دنیای انلاین به مبارزه با دیگران میپرداختید؟ بدلیل رفع نکردن مشکلات و ارورها و باگ های بازی از طرف سازنده آن یعنی گیم لافت ین بازی بر روی لومیا ۱۵۲۰ غیرقابل اجرا شده بود و بازی شانس این که یک بازی محبوب بشود را پیدا نکرده بود.

بعد از یکسال بازی Order & Chaos بازگشت البته با کمی تغییر! GameLoft بازی Heroes of Order and Chaos را برای ویندوزفون های با رم ۱ گیگابایت و البته برای ویندوز ۸ و RT نیز منتشر کرد. این بازی یک بازی آنلاین و رایگان است که شما در نقشه یک قهرمان در دنیایی از قهرمانان و غول ها و… وجود دارید و به جنگ با آنها میپردازید.

در این بازی شما ابتدا یک Hero انتخاب میکنید و میتوانید آن را شخصی سازی کنید و بعد از گذراندن آموزش بازی وارد یک روستای کوچک میشوید که غول ها به انجا حمله کرده اند و شما باید روستا را نجات دهید. کنترل بازی ساده است شما میتوانید با قسمت کنترل دستی جهت حرکت خود را مشخص کنید و یا با ضربه زدن به هر جای صفحه به سمت آنجا حرکت کنید، دکمه های ضربه زدن و یا حرکات خاص نیز در اطراف صفحه وجود دارند. در بازی میتوانید با موجودات کوچک یا Hero های دیگر و یا غول های عظیم الجثه بجنگید و پیروز شوید و یا شکست بخورید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/54effada-54c7-43db-ad3d-f8b7afbde5d2?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

شما میتوانید این بازی را حتی بصورت تک نفره بازی کنید ولی در هر صورت شما باید به اینترنت وصل باشید و برای ورود نیز میتوانید از اکانت قبلی خود در GameLoft یا اکانت فیسبوک خود استفاده کنید. میتوانید با یک اکانت در دو وسیله ویندوزفونی و یا حتی ویندوزی وارد شوید و به بازی خودتان ادامه دهید. که البته سرور نسخه ویندوزی این بازی دارای مشکلاتی است که نیاز به آپدیت دارد چون دائما از سرور خارج میشود و شما مجبور هستید تنهایی بازی کنید و نه بصورت آنلاین.

این بازی با ۴۰ قهرمان متفاوت شروع میشود که هر کدام را میتوانید انتخاب کنید و البته برخی از آنها در زمان ها معینی رایگان میشوند و بازی در سبک های مختلفی وجود دارد.

✔ لینک دانلود Heroes of Order and Chaos از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – ۶۵۹ مگابایت – نیاز به اتصال به اینترنت دارد

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/9c867524-71ae-4ee5-9ee9-0cdd381efcf4?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept