دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای Blitz Brigade ویندوزفون

دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای Blitz Brigade ویندوزفون

Blitz Brigade یک بازی اول شخص تیرانداز است از شرکت معروف گیم لافت که برای ویندوزفون منتشر شده است. در این بازی، بازیکنان موظف هستند در ۵ رتبه مختلف در تیم های خودشون از سراسر دنیا قرار بگیرند و با تیم های دیگر بجنگند و افتخارات کسب کنند. طرفداران بازی های تورنمتی، بازی های تیمی و باقی بازی های تیراندازی؛ شما باید این بازی را نیز امتحان کنید.

در کل ۱۲ بازیکن میتوانند با سربازان، تک تیرانداز ها ، تانک ها و… در هر زمانی مبارزه کنند و البته این بازی دارای چند سبک متفاوت نیز هست بطور مثال domination mode که شما احتیاج دارید تا کنترل جنگ را برعهده بگیرید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/fd125e58-7eee-4411-afb3-cf5f79b481ab?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

در این بازی وسیله های نقلیه متفاوتی نیز وجود دارند که میتوانید انها را نیز انتخاب کنید. اگر شما از تنوع اسلحه در چنین بازی هایی ناراضی هستید در این بازی بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه متفاوت وجود دارد که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید و شخصیت خود را شخصی سازی کنید که در میدان جنگ چگونه رفتار کند. سپس شما یک میدان جنگ دارید که میتوانید خودتان را نشان دهید و البته قابلیت چت در بازی برای کار تیمی بهتر نیز وجود دارد.

نگران خسته شدن از بازی نباشید چون ۱۲۰ ماموریت منحصر بفرد وجود دارد که باید انها را کامل کنید که شما را حرفه ای تر میکند تا به کلاس های بالاتر بروید.

جدیدا نیز بازی های بسیار زیبایی از گیم لافت همچون بازی هایبازی فوق العاده ماشینی GT Racing 2 وبازی رقابت شوالیه ها Rival Knights نیز منتشر شده است که اگر از طرفداران انها هستید توصیه میکنیم آنها را نیز امتحان کنید.

توجه داشته باشید که برای اجرای این بازی به رم ۱ گیگابایت ۱GB RAM احتیاج دارد.

✔ دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای تیپ حمله های رعدآسا Blitz Brigade از استور ویندوزفون – ۸ و ۸٫۱ – ۶۶۰ مگابایت

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/6a77e64e-1f44-46ad-82e7-dcc0a3f4911f?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept