بازی Ninja+ برای ویندوز فون بازی جالب و سرگرم کننده

بازی Ninja+ برای ویندوز فون بازی جالب و سرگرم کننده

Ninja+ یک بازی بسیار ساده و جالب برای ویندوز فون است که بتازگی منتشر شده و نسخه های متفاوتی از ان نیز در استور در حال منتشر شدن هستند. هدف این بازی اینست که نینجا را تا جایی که میتونید به جلو ببرید.

این بازی برای رم های ۵۱۲ مگابایت نیز موجود است و خب با گرافیک پایین و سادگی که بازی دارد مسلما برای رم های ۵۱۲ مگابایت قابل اجرا خواهد بود.

این بازی نینجا بسیار ساده است و در عین حال نیز بسیار اذیت کننده میتواند باشد. روش بازی اموزش خاصی ندارد و همه چیز در یک خورشید خلاصه شده است! همانطور که در خورشید در بالای سر نینجا نوشته شده: ” Hold Down To Play” با انجام این کار روش بازی را یاد خواهید گرفت.

نینجا در سکویی ایستاده و تا سکوی بعدی فاصله مشخصی دارد. با نگه داشتن انگشتتان بر روی صفحه یک ستون به سمت بالا رفتن شروع به رشد میکند و تا هنگامی که انگشت شما بر روی صفحه است بزرگ میشود. هنگامی که انگشت خود را بردارید ستون به سمت پایین می افتد و نینجا شروع به حرکت بر روی ستونی میکند که شما ساخته اید. اگر کوچکتر با بزرگتر از فاصله تا ستون بعدی ساخته باشید نینجا سقوط میکند و در غیر این صورت یک امتیاز به شا اضافه میشود و باید به سراغ ستون بعدی بروید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/fbbe08dd-4f2b-48c5-8536-d9e661865716?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

پس زمینه بازی نیز ساده است اما با تنوع هایی که دارد باعث کمترخسته کننده بودن بازی میشود. شاید بازی ساده بنظر برسد ولی فکر نکنید که بهمین سادگی میتوانید امتیاز بالایی کسب کنید. اگر در تخمین زدن فاصله خود کمی اشتباه کنید بدون هیچ ارفاقی میبازید.

این بازی در واقع از خطای دید خط عمودی و افقی نیز سو استفاده میکند. به این نحو که خیلی رقیق نمیتوان فاصله خط افقی و عمودی را با هم مقایسه کرد و انها را تشخیص داد و این همان چیزی است که در این بازی مهم است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept