بازی Hadron Wars: Commander سبک استراتژیک و جنگی ویندوز فون

Hadron Wars: Commander بازی استراتژیک و جنگی ویندوز فون

بازی Hadron Wars: Commander عنوان یک بازی استراتژیک جدید ویندوز فون است که تازه به استور راه پیدا کرده است. یک بازی که در سبک معروفی است و برای ما اشناست. در این بازی شما باید پایگاه جنگی خود را بسازید و به دشمنان خود حمله کنید. یک بازی در سبک Clash Of Clans اما با طرحی متفاوت.

همچون دیگر بازی های جنگی و شهرسازی ابتدا باید شهر خود را بسازید و در یک بازی استراتژیک، کنترل پایگاه خود را بر عهده بگیرید و همچنین به دیگران حمله کنید تا رتبه بیشتری کسب کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/a8ce7e41-60f7-4e63-a1a9-3316ba95dadd?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

در ابتدا که بازی را اجرا کنید در اموزش های مختلف کلیت بازی بصورت کامل به شما اموزش داده میشود. اینکه چطور پایگاه خود را بسازید و هر ساختمان چه قابلیتی دارد، چگونه نیروهای مختلف بسازید و چگونه به جنگ بروید و یک جنگ را برای پیروزی کنترل کنید. و در نهایت با نقشه خود خواهید بود که میتوانید ان را در اختیار گرفته و شروع کنید.

Hadron Wars: Commander همچون دیگر بازی های این سبک است و اگر یکی از بازی های اینگونه همون کلش اف کلنز یا Age Of Empire و… را بازی کرده باشید دیگر این محیط برایتان غریبه نخواهد بود و بسرعت با ان اشنا خواهید شد. ۱۵ نوع ساختمان مختلف برای ساختن وجود دارند و نیروهای گوناگون برای ساختن ارتش.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/9d0b55af-bbf0-4615-866d-4bc17226c56b?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

دو نوع بازی وجود دارد یکی بصورت تک نفره که احتیاجی به اینترنت ندارد و ماموریت های محدودی دارد و دیگری بازی انلاین و چندنفره که با اتصال به اینترنت میتوانید ان را با دیگر کاربران بازی انجام دهید. در حمله ها کنترل نیرو ها بدست کامپیوتر است و خوب چیده شده ولی در حمله میتوانید تعیین کنید کدام نیرو به کجا حمله کند تا حمله بهتری داشته باشید.

به این نکته دقت داشته باشید که بازی Hadron Wars: Commander به اتصال اینترنت احتیاجی (حتمی) ندارد و برای گوشی های با رم ۵۱۲ مگابایت نیز قابل اجراست. حجم بازی ۳۳ مگابایت است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept