بازی هواپیمای جنگی ویندوزفون با گرافیک زیبا به نام Mini Dogfight

بازی هواپیمای جنگی ویندوزفون با گرافیک زیبا به نام Mini Dogfight

Mini Dogfight یک بازی هواپیمای جنگی ویندوزفون است که شما در یک جنگ جهانی در یک هواپیما برای نبرد هوایی یا همان جنگ هوایی قرار میگیرید. ماموریت شما جایی شروع میشود که در برابر تعداد زیادی از نیروهای دشمن قرار میگیرید و در مقابل تکاوران دیگر باید تلاش کنید تا بهترین شوید.

این بازی برای رم های پایین یعنی ۵۱۲ مگابایت نیز قابل اجراست. این بازی هواپیمای جنگی ویندوزفون هواپیماهای دو باله و چهار باله را به شما پیشنهاد میدهد که میتوانید از بین انها انتخاب کنید. در حین ماموریت ها خون و تجهیزات نیز از اسمان به پایین می اید که به شما کمک میکند تا ده مرحله ای که در برابر قویترین ها هستید را به بهترین شکل رد کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/e2a1cc53-a423-4e4a-8097-e8bab2c012ce?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

گرافیک بازی زیبا و جذاب است، روش بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز است و یک بازی هواپیمای جنگی ویندوزفون است که میتواند ساعت ها سرگرم کننده باشد.

کنترل بازی در حالت پیشفرض به اینگونه است که چهار جهت اصلی بر روی یک قسمت صفحه و دکمه اتش و تیر زدن بر سمت دیگر صفحه قرار دارد که میتوانید انها را فشار دهید. در کنترلی دیگر این دکمه ها مخفی میشوند و قسمتی از صفحه برای کنترل و نیمی دیگر از صفحه برای تیراندازی میشود.

در ابتدا لازم است که شما از بین شخصیت های کارتونی همچون گرگ و سگ و… یکی را انتخاب کنید ویک هواپیما برای خود انتخاب کنید. هواپیماهایی که در ابتدا به شما پیشنهاد داده میشوند بسیار ساده و تک موتوره هستند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/7e470fe2-6469-4d07-ab46-6a603d0aebee?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

در گاراژ شما میتوانید هواپیمای جنگی ویندوزفون خود را مجهز کنید. هر هواپیما دارای سرعت – اسلحه – بدنه و توانایی های خاصی که میتوانید انها را بخرید و یا اینکه یه هواپیمای جدید بخرید. در حین ماموریت ها و جنگ ها اگر هواپیمای شما اسیب ببیند باید ان را تعمیر کنید. اگر اسیب کوچک باشد در تعمیرگاه درست میشود و اگر که اسیب بیش از حد باشد باید ان را با پرداخت الماس هایتان تعمیر کنید و یا اینکه مدت زمان مشخصی را صبر کنید تا هواپیما تعمیرش تمام شود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept