بازی ضربه ایستگاهی Flick Shoot 2 ویندوز فون

بازی ضربه ایستگاهی Flick Shoot 2 ویندوز فون

یک بازی ضربه ایستگاهی free kick ویندوز فون با گرافیک زیبا و ویژگی ها و قابلیت های مختلف که اگر طرفدار این سبک هستید میتوانید شما را راضی کند.

بازی قابلیت تک نفره و دو نفره را داراست و میتوانید با دوستانتان نیز یک تورنمنت را برگذار کنید. همچنین ماموریت ها و اچیومنت های مختلف نیز وجود دارند که با انجام انها پول و امتیاز کسب میکنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/8dc3993b-bb69-4b46-9825-bd5dde02e908?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

گرافیک بازی زیبا و HD است و کنترل ان نیز ساده است و با انگشت خود براحتی میتوانید کنترل خیلی خوبی بر روی توپ همراه با انیمیشن های خوب داشته باشید.

بازی ضربه ایستگاهی Flick Shoot 2 ویندوز فون دارای شش حالت مختلف از جمله Challenge, Arcade, Not Miss, Time Attack, Dribbling, Practice است که هر کدام نوعی از بازی را ارائه میدهند و سبکی متفاوت دارند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/56748d3a-7776-48e1-8185-6d0cc9ce122d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

قابلیت شخصی سازی محیط نیز وجود دارد شما میتوانید چهره بازیکن، لباس بازیکن و همچنین توپ و زمین بازی را نیز تغییر دهید و انها را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept